Porsche Centre Mechelen

Home Forum Porsche Talk Porsche Centre Mechelen

• Maker
    Discussie
  • Misschien al oud nieuws maar heb net gezien dat er weer Porsche Centre aan het verrijzen is en deze keer in Mechelen…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Porsche Centre Mechelen is volgens mij,en volgens de vele hier in het Mechelse een serieuze mislukking. Lees mijn topic maar eens in het Panamera topic.

Porsche Centre Mechelen is volgens mij,en volgens de vele hier in het Mechelse een serieuze mislukking. Lees mijn topic maar eens in het Panamera topic.

Dit klopt.

Heb het geluk om vanaf dan als verkoper te beginnen bij PCM.

Hopelijk mag ik vele van jullie daar ontmoeten.

Klopt. Opening is begin december! Heb het geluk om hier als verkoper te mogen beginnen. Hopelijk mag ik vele van jullie daar ontmoeten.

Heb contact gehad met de MD Claude Willaert :up: , zouden wagens kunnen ontvangen voor onderhoud vanaf 1 december.
              Hij ging mij op de hoogte houden in november van exacte opening.

ga ik zeker eens bezoeken 🙂 :relaxman: :driver: *porsche

wel leuk dat er ééntje in mechelen is ben benieuw

Opening zou zijn voor Oktober dit jaar…

Al iemand idee wanneer de opening gepland is? Mijn *porsche heeft onderhoud nodig en Mechelen is een pak dichter bij huis dan Antwerpen of Geel.

het stond hier ruim een jaar geleden al op PF te lezen:

[quote]Een handvol showrooms heeft Porsche momenteel in België, volgend jaar komt er een bij in Mechelen. (bron: autofans.be)
                      Het schepencollege van Mechelen heeft een bouwvergunning afgeleverd voor de ontwikkeling van een nieuw bedrijventerrein in Mechelen-Noord, vlak naast de afrit op de E19 richting Antwerpen.

Het terrein is 3,6 hectare groot en zal plaats bieden voor drie bedrijven: LG Lightning, een nog onbekende en D’Ieteren dat er een showroom voor Porsche zal gaan bouwen. In September zal er begonnen worden aan de bouw van de showroom, een jaar later moet de showroom dan open gaan.

Met de komst van de Porsche Showroom wordt het Duitse merk weer iets bereikbaarder (letterlijk). De andere showrooms in de buurt zijn in Antwerpen, Geel, Gent en waar anders dan Brussel.

Al sinds verhuis Antwerpen in de planning 😉

Yup. Vlak aan de afrit van Mechelen, volgens de website van *porsche

PDS

Wist ik niks van :think:

:popcorn:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.