Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Centre Mechelen Family Day zondag 6 september

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB’ers,

We gaan een Porsche Centre Mechelen Family Day organiseren.

Deze zal doorgaan op zondag 6 september.

Een dag dat iedereen welkom is om onze garage en onze producten te leren kennen.
    Zoals de naam ook doet vermoeden willen wij die dag niet alleen de bestuurders maar ook de ganse familie inclusief kids uitnodigen.
    We voorzien dan ook tal van activiteiten in en rond de garage in een zeer gemoedelijke sfeer.

Wat kan je verwachten:

918 Spyder
    Carrera GT
    997 GT3
    997 GT3 RS
    997 GT3 RS 4.0
    991 GT3
    991 GT3 RS (hopelijk op tijd geleverd)
    991 Targa 4 GTS
    991 4 GTS
    Cayman GT4
    Boxster Spyder
    964 Speedster
    930 Speedster
    930 3.3 Turbo
    356 A
    356 Cabrio

En nog veel meer moois… 

Buiten dat zal er voldoende randanimatie:

Hapje / Tapje
    Alle PDS artikelen beschikbaar, met nadruk op de laatste nieuwe collecties
    Tequipment standen met mogelijkheden: velgen/spoilers/uitlaten
    Meguiars stand
    Protech stand
    Kids Village met springkastelen, loopwagens, Yuha dieren op wielen

Deelname is gratis, we beginnen om 10h en eindigen de dag om 17u. Inschrijven hoeft niet, U bent gewoon welkom.

Wij hopen jullie talrijk te mogen begroeten.

Het team van Porsche Centre Mechelen

Zij die voor het eerst gaan komen; gelieve Oude Baan 1, 2800 Mechelen te gebruiken als adres in de GPS. Ofwel kruispunt Oude Baan met Blokhuisstraat.

PorscheCentreMechelenFamilyDay.jpg

PS: voor zij die op een originele manier willen lunchen of dineren in oktober! 😉
    http://www.aantafelmetporsche.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
    • Altijd goei foto’s van de Momenol :respect2:

PS:

Dat lava orange kan je nu nemen op de gewone 911….

9X1PbdR.jpg

Prachtige foto’ Momenol!!

:up:

Helaas maar de laatste 30 minuutjes kunnen aanwezig zijn. Maar puike organisatie en uiterst vriendelijke crew.
            Mij, als nieuwe P rijder, hebben ze er zeker bij als klant.

:applaus:

Nog wat van mijn foto’s:

Toffe namiddag met de kids. En het was vooral een leerrijke dag. Geen dagdromen meer van een 997 4S of TT. Nu zoiets bij aanschaffen zou achteraf spijt hebben zijn. Er stonden allerlei 997 uitvoeringen op de parking en telkens ik naar de wagens achter de lintjes of in de garage keek wist ik direct : een 991 GT3 (ZEKER GEEN RS, AFSCHUWELIJK) of een 991 turbo. De witte 991 GT3 zouden ze direct mogen komen afzetten (ik verkoop wel een nier). De RS is gewoon overdreven en patserig. Een “gewone” GT3 is meer het mooie eendje, elegant en stijlvol. De 991 turbo blijft … gewoon in mijn ogen een 100% afgewerkte wagen. Maar helaas een 991 kopen wil zeggen dat er thuis nog heel lange discussies gaan zijn. De voorlopige compromis is even afwachten op de facelift van de 991 (voor madam zou het direct een cayenne zijn). Of misschien voor de huidige 991 GTS uitvoering gaan.

Ook leuk om eens een nieuw formlid te leren kennen. Die dan -zoals al gedacht- op amper enkele kilometers van mijn deur woont. Zijn wagen eens kunnen bewonderen en in het naar huis rijden er een tijd achter gereden. En dan denkt een mens waarom heb ik mijn 996 4S toch weg gedaan (gegeven).

Aan OPC Mechelen : prachtig initiatief en zeker geslaagd. Ik heb verschillende mensen horen praten en allemaal waren ze vol lof. Vooral het feit dat de ganse crew in gewone outfit was en niet in maatpak. Een familiedag zoals deze moet zijn!

Attachments:
                      • SAM_0308.JPG
                      PDS

Het was inderdaad een gezellige middag :up:

was idd de moeite, niets dan lof. De kids hebben zich geamuseerd op het springkasteel. Het vrouwke in de shopping afdeling;
                          Bij de terugweg heeft ze een half uur aan het zagen geweest hoe mooi ze die witte macan wel niet vondt. !!! Wordt misschien nog een duur weekendje ?

was zelf onder de indruk van de 918. Wat een bruut geval is dat zeg. :respect2:

Foto’s altijd welkom!! 😉

Allemaal bedankt voor de reacties en jullie talrijke opkomst!!

Men collega’s kunnen de complimenten ook enorm appreciëren.

Grts,

Jef

Knap gedaan Porsche centre mechelen mooie wagens en tof dat je de kids niet vergeten bent.

[hide]Ik sluit me volmondig aan. Dikke thumbsup voor PC Mechelen. Leuke auto’s en leuke mensen gezien ![/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.