Porsche Centre Paal

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Centre Paal

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gehad voor de officiële openingsavonden op donderdag 23 of vrijdag 24 april. Men houd blijkbaar ook van de oudjes.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • De oude garage te Geel is inmiddels een garage voor Skoda geworden… Erg vreemd om het pand gevuld te zien met Skoda’s…
      Was leuker geweest had D’Ieteren van de opportuniteit, een showroom die slechts 10 jaar geleden volledig gerenoveerd was in navolging van de huidige huisstijl van Porsche, gebruik gemaakt om daar een Porsche Classic Center te openen. Maar goed, op ondernemend vlak is Nederland ons altijd voor…

PDS

Hmmm Spijtig dat we dat hebben moeten missen :s

Het was inderdaad DIK in orde ! Knappe grieten, lekkere hapjes en drankjes, mooie auto’s, wat leuke mensen ontmoet (maar geen forummers)

917

Openingsfeestje was inderdaad af, toffe tijd gehad vrijdag. Enkele foto’s van mijn telefoon.

En deze stond nog in de toonzaal toen ik mijn wagen vandaag voor onderhoud ging binnenbrengen.

knap filmke,was daar precies ook dik in orde

En de transaxles waren kompleet vergeten….

[quote=”Godspeed” post=203264]rode 964 RS. Alhoewel die volgens het infobordje slechts 250pk had… 🙂
                    :)[/quote]

Idd, in de werkplaats stonden enkele oudjes die wat beter gekund hadden, zo ook de vergelijkende oude Targa naast de nieuwe Targa 4 GTS (manmanman, wat een prachtmachine), hierin stonden nog de Amerikaanse koplampen, en dat terwijl er buiten op de parking een originele Duitse, quasi perfecte 3.2Targa stond. 😉

Was inderdaad leuk. Ben voornamelijk blijven plakken bij de rode 964 RS. Alhoewel die volgens het infobordje slechts 250pk had… 🙂

@ bladerunner
                      Heb ook nog een mooie 3.2 Targa op de parking gezien 🙂

het was niet alleen voor de lederen recaro kuipstoeltjes in de gele 993turbo dat ik m’n zever moest afvegen. die sushi geisha stond dan wel op ellebooghoogte … maar ik had m’n gerief niet mee (°-°), ik moest het stellen met de spleetsluiter van m’n telefoon.

@ Deepee

Waar zitten de foto’s van de schoon modellekes….????

geen Stella

Over de kennis van PC Paal kan ik niet oordelen maar de gebruikte materialen….:-D

‘t Was dik in orde, de Laurent Perrier vloeide rijkelijk, de wijn was van goede kwaliteit, zo ook de 10 verschillende bieren, sorry Igor, maar geen Stella, de hapjes waren lekker, lang geleden nog zo’n lekkere, vers ter plaatse geopende oesters gegeten.

Korte maar gezellige babbel met DeePee en DST.

Kortom, een aanrader, ik denk dat ik deze avond nog eens terug ga.

tnx4inviting me DST … en nog een paar forummers tegen het lijf gelopen.

mozaiek.jpg

Ik heb mij alvast ingeschreven voor donderdag avond….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.