Porsche Centre Paal

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Centre Paal

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gehad voor de officiële openingsavonden op donderdag 23 of vrijdag 24 april. Men houd blijkbaar ook van de oudjes.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • het ligt er aan wie je daar treft/trof, en die kwaliteitsstandaard is het merk niet waardig.
      ik ben ook al op een zaterdag voormiddag door de magazijnier geholpen geweest met een slotbout, terwijl de werkplaats eigenlijk gesloten was. maar ik kan helaas ook andere fratsen vertellen …

Tja, ik heb het anders ervaren. Na mijn laatste bezoek bij mijn vrienden van de keuring in Geel stond mijn rechtse koplamp te hoog. Op zoek naar de dichtstbijzijnde garage in de buurt om de lichten af te stellen en twee keer doorgestuurd omdat het maar enkel voor dat was, bij Verellen binnengereden en ik werd onmiddellijk geholpen. De meestergast en een jonge gast in opleiding hebben de beide lichten afgesteld. Vooral veel enthousiasme bij de mekaniekers maar ook bij de verkopers die allemaal een kijkje kwamen nemen naar mijn oudje.

Kostprijs: 17 euro, wat ik perfect acceptabel vind.

J

+1

Ik heb nooit de indruk gekregen bij Verellen dat ik erg welkom was met mijn oldtimer…
          Tenzij ik gewoon spullen kwam afhalen en betalen…

Das nochtans ooit anders geweest dan .
            Dat ik in de showroom niet binnen zou mogen kan ik nog inkomen ,ik heb daar trouwens geen geld voor wat tot frustratie zou kunnen lijden bij de charmante verkoper.
            Technisch magazijn en werkplaats zijn meer mijn ding maar tot over een paar jaar terug was de medewerker aan de balie ook niet altijd de meest enthousiaste persoon als ge daar om onderdelen van een minderwaardige Porsche kwam .

Denk wel dat ze van oudjes houden ja. Als ik goed geïnformeerd ben gaan er redelijk wat in den atelier staan die dagen !

ja , maar deze is al enkele weken open , ben er vorige week geweest . nice !!!

Is dat de nieuwe Verellen ?
                  Ik heb gezien dat die weg is hier op de antwerpseweg .

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.