Porsche Circuit dag, Croix en Ternois, 4 April

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Circuit dag, Croix en Ternois, 4 April

• Maker
    Discussie

• Steven964
    Deelnemer

Porscheforum.nl organiseert een Porsche-only circuitdag op 4 April op het circuit van Croix en Ternois. Ik vond het nuttig om dit ook hier even te plaatsen, immers hoe meer P’kes, hoe heter het er zal aan toegaan 😛

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=398239

Voor 27 Januari moet er wel reeds beslist worden als die dag zal doorgaan of niet en daarvoor moeten we minstens met 25 gegadigden zijn (max 60).

Ik doe normaal mee, juist nog even datum checken met mijn madam, maar zal wel geen probleem zijn… who’s the bosss ?? 😆

Ik wou al langers eens met de P op Croix gaan rijden, je moet alles eens gedaan hebben hé 😉 Maar op zo’n gewone open circuitdag zitten er veel prutswagentjes tussen waarbij het niet zo nauw steekt, je kent dat wel en nu zouden het enkel Porsches zijn van forumleden, dus wel een stukje meer te vertrouwen (hoop ik althans haha).

Kort samengevat:
      – Croix en Ternois, 4 April
      – aankomst voor 9u00
      – vrij rijden tussen 9u30 en 17 uur
      – prijs is 185 euro (maar bij meer deelnemers dan 25 kan dit minder worden)

Wat krijg je voor die € 185,-:
      -Koffie/thee bij aankomst
      -Uitleg/circuit instruktie, ideale lijnen
      -De gehele dag circuit toegang; (inclusief medisch personeel, sleepwagen etc.)
      -2 professionele instrukteurs tijdens het circuit rijden
      -Gratis deelname 2e chauffeur
      -Lunch

Wie doet nog mee ???

Meer info en/of inschrijven via http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=398239

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • Tja ik had ook veel zin in dit dagje, maar ik zie waar het is fout gelopen.

In de oorspronkelijke poll naar interesse werd er een weekend-event voorgesteld…uiteindelijk (en daar kunnen ze niet aan doen) werd het een door-de-week event en dan wordt het groepje kandidaten meteen kleiner, logisch.

Volgend jaar beter, maar hopelijk maken ze’r een weekend event van

Echt echt jammer !!! We kwamen nog 5 man tekort 👿

Was anders een waanzinnige dag geworden….

Anoniem

Sorry jongens, ‘t gaat niet door. te weinig deelnemers…
            😥 😥 😥

ik heb me kandidaat gesteld… hopelijk gaat het door…. 😉

Ga maar mee Wannes 🙂

ik ben dat hier eens efkes aan het bezien , en misschien is het toch beter dat ik de porsche eerst eens kom loslaten op crois alvorens naar franco te gaan…franco is 5 uur aan een stuk voor 250€ ..maar ik zie me geen volle 5 uur rijden eigenlijk…plus, er is geen meerwaarde…geen instructuurs , misschien veel brokkenpiloten…
                  voordeel in franco is wel , dat als het slecht weer is , dat ik dan de mini kan nemen…en in crois is het P only…

[quote=”vetor”:746vnlku]Ben ingeschreven, tellerke op 11 stuks dus.[/quote]

Super Lode !!! Let’s Party 8)

Ben ingeschreven, tellerke op 11 stuks dus.

Anoniem

Eueu.. maar ondertussen komen we nog altijd 12 man tekort en 29/01 is echt niet zover meer af.

Allé seg, waar zitten die rijders ! 😕

Afkoelen na 4 rondjes ? We zijn toch geen mietjes ?? 8)

Op Zolder rij ik mooi 10 a 12 ronden (kleine 50km) vooraleer ik binnenkom om het zaakje wat rust te gunnen … en vooral de piloot dan eigenlijk 😆

Ochja, iedereen doet wat hem het beste lijkt, dat is ook zo tof aan vrij rijden zonder al te veel regels erbij.

croix is echt tof, maar vrij klein;
                            De asfalt is vrij ruw en een bandenvreter…
                            De 997 rijdt toch wel beter met de 19″(hardere flanken dan de 18″)
                            een rondje of 4 dan een rondje afkoelen , pits voor een half uurtje, geeeeeen handrem optrekken, en niet stoppen op de rem , maar laten blokkeren op de motorrem als ie bijna stilstaat.
                            Of stoppen met de remmen en hem dan een half meterje verder duwen. (om scheeftrekken van de precieuse ceramico’s te voorkomen…) in principe zouden die geen problemen mogen opleveren , maar voorkomen is nog altijd betere dan genezen!

Ik heb me ingeschreven 🙂

Ergens heb ik meer vertrouwen om hier te debuteren dan meteen Spa te kiezen, ‘t is ook veel makkelijker te bereiken voor mij (zeker op een weekdag aangezien je richting Spa langs Brussel of Antwerpen moet)…

Ik heb nog een set 18″ liggen met Pirelli’s, zou ik die gebruiken of hou ik best mijn huidige setup (19″ en ook bandendrukcontrole) ?

Mocht het meevallen, dan overweeg ik aanschaf van een aparte velgen/bandenset voor ‘t circuit (vb GT3velgen met semi’s), maar dat is voor later, nu zeker niet.

Anoniem

Mijn gedacht 👿

Komaan mensen, waar zitten de échte Porscherijders hier ? Zo’n beest moet je gewoonweg af en toe es loslaten op circuit en nu zo’n mooie kans met alleen Porsches op een bijna verlaten circuit en dit voor een ganse dag !! Pak deze kans, zou zonde zijn als dit evenement niet doorgaat door te weinig deelnemers ❗

Ik kan er niet bij zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.