Porsche Club ?

Home Forum Zeverhoekje Porsche Club ?

• Maker
    Discussie
  • Ben op zoek naar een toffe club met mensen die dezelfde passie delen als ik. Een club waar alles kan maar niets moet en waar de mensen geen last hebben van een dikke nek.
    Iemand een goede suggestie???

Mvg
    Moby

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”cabrio’87”:22ws6u6a]
      ik was van plan nog een hele uitleg te geven ,maar heb “hem” dan toch maar terug verwijderd. Het was net of ik reclame aan’t maken was en dat is niet mijn bedoeling.[/quote]

Je moet je niet inhouden om hier reclame te maken over één of andere club hoor, daar dient een forum toch voor, informatie geven over clubs, zo lang het niet te reclamegericht is…

Een club is idd ook zeer leuk.
        Ik ben zelf 12 jaar voorzitter geweest van een club dus weet ook goed waar het over gaat.
        Doch nu ben ik blij dat ik clubvrij ben en geen (morele) verplichtingen meer heb tov anderen.
        Nu rij ik wel regelmatig alleen op naar één of ander evenement wat vroeger in clubverband was, maar éénmaal daar aangekomen komik ook stees bekenden tegen

cabrio’87, – ge moogt mij heel den uitleg geven hoor.
          Ik veronderstel dat het iets te maken heeft me poca?
          Voor mij onbekend dus alle info is welkom.
          Mvg,
          Moby

[quote=”MichM3″:2vs8xn1k]..inderdaad..je bent ni beter af dan hier…links en rechts ga je met clubs meerijden en nergens ben je gebonden… 😉 ….tja, het is toch zo? 😆 [/quote]

‘t is hier zeker ok!
            maar een goede club(dat maak je er trouwens zelf van) is toch nog even wat anders hoor….
            het kan ook niet altijd en met iedereen” klikken ” niewaar.

ik was van plan nog een hele uitleg te geven ,maar heb “hem” dan toch maar terug verwijderd. Het was net of ik reclame aan’t maken was en dat is niet mijn bedoeling.

..inderdaad..je bent ni beter af dan hier…links en rechts ga je met clubs meerijden en nergens ben je gebonden… 😉 ….tja, het is toch zo? 😆

Yep, hier op het forum zit je goed!

Ben ook geen lid van een club maar doe via het forum regelmatig ritjes mee.
                Super leuk en zeker geen dikkenekkerig gedoe!

Als je kan s de herfstrit van Koen (911-Lover) zeker een aanrader om mee te beginnen !

😆 😆 idd wij zijn normaal 😉

Dan ben je hier op het juiste adres.
                    Welkom 😆 😆 😆

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.