PORSCHE CLUB TIELT

Home Forum Porsche Clubs PORSCHE CLUB TIELT

• Maker
    Discussie
  • 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • [quote=”Jordy” post=251155]Ok, ik dacht dat ik een fan had… 😀 of erger een stalker :what:

Blijkbaar een BUG int forum :bounce:

@ snoer 964 : rij jij ook mee op de zomersproetjes rit? Ik heb mailtje gezonden naar de organisatie, maar nog niks ontvangen…[/quote]

Inderdaad ik ben een van de organisatoren , maar even geduld Koen houd zig met de inschrijvingen en boekingen en zo bezig maar die mens heeft ook een ontzettend drukke job en ook nog een gezin waar ook nog wat tijd in kruipt . Dus even geduld en alles komt wel in orde , indien je na een week niets gehoord heb zou ik nog even mailen maar ik weet dat Koen dat zeker in orde brengt . Alvast bedankt om in te schrijven en tot binnen kort want ik ben nieuwsgierig om je wagen live te zien op onze rit !
      Mvg
      Snoer 964

Snoer 964 is één van de organisatoren van de zomersproetjes. :up: :up:

Ok, ik dacht dat ik een fan had… 😀 of erger een stalker :what:

Blijkbaar een BUG int forum :bounce:

@ snoer 964 : rij jij ook mee op de zomersproetjes rit? Ik heb mailtje gezonden naar de organisatie, maar nog niks ontvangen…

Als iemand niet meer actief is, kan je je eigen avatar zien bij diens bericht. Is al een tijdje zo. 🙁
            Verhaal met een lange baard. :wtf:

euhhh….mijne foto staat ook op de verkeerde????
              Kan het wel begrijpen, topic is al een paar jaartjes onderweg 😀

bij mij ook, is een bugje in het forum, zoals de vele andere bugjes ………… :coolness:

bij mij op mijn scherm staat mijn foto erin bij chris-lbr…?;-)

Iets raar aan de hand met dit topic.
                    Mijn foto wordt gebruikt voor het profiel van chris-lbr !
                    Betekent dat onze uitspraken door elkaar gegooid worden 🙁

Die 993 club heeft niet lang bestaan Jordy , ik heb er in alle geval niets meer van gehoord na de eerste rit ( bijeenkomst ) en ik was er ook lid van !

[quote=”chris_lbr” post=64975]Jaja, das allemaal wel makkelijk gezegd tot je zelf in zo’n situatie zoals targaboy terecht komt. D’er zijn zo al genoeg clubs en organisaties uit elkaar gegaan omdat het op den duur niet meer botert… of mensen uit een organisatie gegooid omdat men gaat samenspannen. Zelfs op forums kom je zoiets tegen en dat ligt zelfs nog zeer kortbij ook. Ik denk daarbij aan P-forum.nl waar er genoeg mensen zijn – Ollanders en Belgen – die genoeg kregen van de core die daar denkt zich alles te kunnen permitteren. Dat zal volgens jullie ook weer wel 2 kanten van een verhaal hebben zeker… ❓

En wat het vullen van een clubkas betreft weet ik uit ondervinding dat de meeste bestuursleden het alleen maar zullen accepteren om er uitgaven mee te doen als ze zelf van de partij kunnen zijn… wat dan in mijn ogen nog maar weinig met het echte clubgebeuren te maken heeft.

Ik heb mij onlangs lid gemaakt van die nieuwe 993-club, omdat het niets met bijdragen etc te maken heeft. Eens er geld aan te pas komt leidt dat vroeg of laat toch tot wrevel. En dat heeft men in dat clubje blijkbaar goed begrepen.[/quote]

Fan van mijn 993 4S Chris?

Daarom bij deze volgende keer als jullie nog eens iets organiseren en ik lees het op tijd (las het nu juist van die rondrit vandaag 😳 )dan ben ik van de partij. Want uiteindelijk doe ik het maar om één ding : gezamelijk uw hobby uitoefenen, de liefde voor het merk.

En ik snap langs beide zijden de problemen van vooraf in te schrijven. Voor mij persoonlijk is dat ook enorm moeilijk. Maar waar een wil is ……

Verdere discussies ➡ doe dit liever via PM’s of nog beter irl bij een pint. Lost veel meer misverstanden op dan alles op het internet te smijten. Zelf vind ik daarvoor de telefoon de beste uitvinding 💡

als lid van het bestuur van PCT kan ik alleen maar zeggen dat dit ganse commentaar over een INTERNE zaak , hier niet nog eens , na de diverse mails van Targaboy naar iedereen die het horen of lezen wou , moet uitgesponnen worden …

het bestuur heeft altijd geprobeerd om een oplossing te zoeken op een volwassen manier ; tevens hebben we ons doelbewust van al de mails en commentaren gedistancieerd …
                            leek de beste en properste oplossing voor iedereen

het ganse verhaal is interne keuken ; jammer dat er telkens opnieuw moet nagetrapt worden !

voor de rest kan ik Targaboy alleen maar succes wensen bij zijn nieuwe club ( wat ik in andere mails ook al gedaan heb , maar enfin )

laat het nu eindelijk eens ophouden !! laat iedereen verder gaan met zijn hobby of passie , daar is het ons allemaal voor te doen , of niet ?

Met vriendelijke groeten !!

Had eigenlijk nooit topic moeten/mogen worden

Ik kan niet meer zo goed volgen.. misschien alleen voor insiders :-S en dreigt dit niet persoonlijk en off-topic te raken?

[quote=”chris_lbr”:14acdwav]En wat het vullen van een clubkas betreft weet ik uit ondervinding dat de meeste bestuursleden het alleen maar zullen accepteren om er uitgaven mee te doen als ze zelf van de partij kunnen zijn… wat dan in mijn ogen nog maar weinig met het echte clubgebeuren te maken heeft.[/quote]

De ene beleeft zijn hobby via de clubkas, de andere via zijn bedrijf… 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.