Porsche Club Tielt: Soete-Blommerit 17 juni 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Club Tielt: Soete-Blommerit 17 juni 2012

• Maker
    Discussie
  • [b] P.C.T. vzw
    [/b]

Soete-Blommerit 17 juni 2012

Beste Forum leden,

Naar goede jaarlijkse gewoonte is er ook nu weer de Soete-Blommerit op 17 juni 2012.

Iedereen wordt verwacht rond 8u30 voor het ontbijt bij de Porsche garage “RS Motors”, Elsstraat 1/A, 8770 Ingelmunster.

Na het ontbijt en de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 9u30 met de rit.

Er is onderweg een aperitiefstop voorzien bij “De Kippe”.

’ s Middags kan er terug op kracht worden gekomen met een koude schotel en een drankje in restaurant “Zannekin”, Zannekinstraat 20 in Lampernisse

In de namiddag is er naar goede gewoonte een dessertstop voorzien met een ijsje of frisdrank.

Afsluiten doen we bij onze sponsor Allflor (Erik Soete) met een drankje en een belegd broodje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 47 € per persoon voor leden van PCT, 52 € voor niet PCT-leden.

Inschrijven is mogelijk bij Luc Holvoet (bestuurslid PCT) : info@vervoerblomme.com

Betalingen op het rekeningnummer : 145-0588640-06
    Met vermelding van naam , lidnummer PCT en aantal personen .

Inschrijven kan tot 14 juni.

Met vriendelijke groeten,

Luc Holvoet en Erik Soete

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
    • @snoer, was inderdaad soms leuke situatie. Niet opgeven en blijven gaan met die banaan!
      Vooral de rit na het middageten was vet, vertrokken met z’n vieren dacht ik en allemaal aan elkaar gewaagd, fun. Jammer dat na een min of 10 er iets niet helemaal duidelijk was op het plannetje waardoor we dan van elkaar wegreden.
      Heb mijn cjn ng op een andere manier leren kennen en ben er nu ng meer tevreden van. Voor mij de perfect allround car. Al zal er hopelijk in de toekomst nog een kleiner broertje bijkomen, maar even andere prioriteiten.

@mushroom ,omdat hij zijn 997 nog maar heeft van donderdag avond .Ik moet toe geven dit is echt wel een mooi kleur (maar komt op die foto niet goed uit)@Funny ja je hebt wat gemist ,zwarte pijl was niet te houden en heeft gans de dag de cjn turbo proberen van zig af te schudden op de baantjes . Er was ook een mooie witte GT3 maar deze kon niet volgen had ik de indruk .

Zo te zien heb ik wat gemist . 😥

:mrgreen:
            Thx!!
            Ik dacht ‘m hier al herkend te hebben… :drink:

Is Macadamia zeker?
            IMO *het* kleurken voor een 997.
            En waarom zit die brave mens niet op ‘t forum? 😉

sb025.JPG

sb032.JPG

Deze is speciaal voor Muchroom (mooi kleurtje )

sb123.JPG

sb065.JPG

Zoals beloofd enkele foto’s van deze schitterende rit

sb022.JPG

sb028.JPG

sb072.JPG

sb086.JPG

sb105.JPG

sb106.JPG

sb120.JPG

sb121.JPG

prociciat aan de organisatoren :respect2: :respect2: :respect2:
                  duidelijke roadbook langs mooie weggetjes :driver: :driver: :driver: , lekker eten,en een toffe bende, wat wil een mens nog meer.
                  jammergenoeg niet helemaal uitgereden 😥 , ik was door mijn nachtwerk al 24 uur actief en het werd te gevaarlijk, ik heb dan maar besloten om na het dessert huiswaarts te trekken om nog een beetje te kunnen rusten voor ik opnieuw moest beginnen werken. :sleep: :sleep: :sleep:
                  maar volgend jaar zijn we er zeker opnieuw bij.

Porsche4ever wat had ik geschreven over een Kjn 😉
                    Foto’s Snoer aub . 😉

idem hier. Zeer mooie rit, mooi weer en natuurlijk mooie wagens. Mijn twijfels over mijn cayenne turbo voor z’on rit zijn bij deze weg. Moest helemaal niet onder doen voor de rest, op sommige wegen zelf in het voordeel met vele hobbels en vuiligheid.
                      Al zal ik niet iedere keer kunnen meegaan met mijn restaurant, zal ik er zeker nog eens bij zijn.

ook net thuis van een geslaagde rit met vele mooie baantjes,het was dik in orde,het weer
                        zat mee,volgend jaar zijn we er terug bij,gezellige babbel gedaan met forumers 😉

We zijn net thuis en het was droog vandaag ,zeer mooie dag gehad en weer nieuwe forum leden leren kennen .Prachtige rit gemaakt en veel prachtige locatie’s gezien ,kortweg weer een top rit om in de agenda voor volgend jaar te plaatsen .Morgen post ik wat foto’s zodat jullie wat kunnen mee genieten .
                          groetjes

:driver: dat komt allemaal wel goed , on a sunny day :drink:

Zal er ook zijn.
                              Btw vandaag op de radio gehoord dat het zondag droog zal zijn! :relaxman:

laat ons hopen. Ze gaven al heel de week niet te goed uit, maar ik vind dat we al bij al nog niet te klagen gehad hebben. Hopelijk dus zondag ook een beetje zon van de partij en vooral droog.

Het zal terug een geslaagde dag worden,dat het maar droog blijft!! :happy: 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.