Home › Forum › Porsche Clubs › PORSCHE CLUB TIELT
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door snoer 964.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Volledig mee eens Snoer. Miguel heeft er veel voor gedaan en is er altijd als je hem nodig hebt. Dat vergeet ik niet hoor.
Komt wel goed.Volledig akkoord met Vincent 928 en Rufie ,Maar ik weet ook dat Targaboy heel veel gedaan heeft voor de club en spijtig genoeg zo is uitgedraaid .Maar wat ik ook weet is dat men nooit voor iedereen goed kan doen al is dit de bedoeling !Miguel ik wens je veel succes in de toekomst en we zien elkaar nog wel hè op een of andere rit.
Anoniem16 februari 2010 om 22:09Jaja, das allemaal wel makkelijk gezegd tot je zelf in zo’n situatie zoals targaboy terecht komt. D’er zijn zo al genoeg clubs en organisaties uit elkaar gegaan omdat het op den duur niet meer botert… of mensen uit een organisatie gegooid omdat men gaat samenspannen. Zelfs op forums kom je zoiets tegen en dat ligt zelfs nog zeer kortbij ook. Ik denk daarbij aan P-forum.nl waar er genoeg mensen zijn – Ollanders en Belgen – die genoeg kregen van de core die daar denkt zich alles te kunnen permitteren. Dat zal volgens jullie ook weer wel 2 kanten van een verhaal hebben zeker… ❓
En wat het vullen van een clubkas betreft weet ik uit ondervinding dat de meeste bestuursleden het alleen maar zullen accepteren om er uitgaven mee te doen als ze zelf van de partij kunnen zijn… wat dan in mijn ogen nog maar weinig met het echte clubgebeuren te maken heeft.
Ik heb mij onlangs lid gemaakt van die nieuwe 993-club, omdat het niets met bijdragen etc te maken heeft. Eens er geld aan te pas komt leidt dat vroeg of laat toch tot wrevel. En dat heeft men in dat clubje blijkbaar goed begrepen.
[quote=”chris_lbr”:2ytjg9cd]Daar ben ik het dan weer totaal niet mee eens. Dit forum is bedoeld om o.a. info uit te wisselen over P en P-aangelegenheden, POSITIEF of NEGATIEF, dus waarom mag dat dan niet over clubs ?[/quote]
Niet als het persoonlijk wordt vind ik. Dit forum dient niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
En zoals Rufie zegt, ik citeer: “Een verhaal heeft altijd twee kanten en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen”En het is natuurlijk ook flauw van “targaboy” dat een berichtje door hem geplaatst in 2007 nu in 2010 terug verwijderd wordt omdat zijn mening van destijds over PCT niet meer strookt met zijn huidige mening. Op deze manier zouden er vele berichtjes moeten verdwijnen en hierdoor krijgt men geen realistische kijk meer op de post van deze topic. 🙄
Heb hier enkele bedenkingen :
Targaboy, je weet dat ik zeker niks tegen je heb, integendeel. Alleen vind ik het niet zo verstandig om die onenigheid blijven uit te smeren. Dat is iets normaal. Een vereniging is continu in beweging en af en toe botst het eens. Een verhaal heeft altijd twee kanten en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen en dat maakt me ook niet uit. Gewoon loslaten en verder gaan met je passie Porsche.
@Chris : vind het flauw van dat PCT zijn kas spijst. Waarom zou dat in godsnaam niet mogen ? Ben zelf lid van verschillende verenigingen. Vind het maar normaal dat je als vereniging een financiële buffer aanlegt voor als het bij het organiseren eens misgaat. Zolang het geld niet in iemands zak verdwijnt en vroeg of laat terug naar de leden komt als een extra, bijv. bij een viering, dan zie ik geen probleem.
De prijzen van PCT zijn meer dan democratisch, dus zoveel zal er volgens mij toch niet overblijven. Doe het zelf maar eens voor dezelfde prijs. Ben zelf lid van verschillende Porsche Clubs, denk dat PCT toch één van de goedkoopste is.Heb ondertussen zelf ook al van alles georganiseerd dus ik kan je uit ervaring zeggen dat die annulaties en extra inschrijvingen op het laatste moment altijd het meest energie vragen. Ik kan begrijpen dat sommigen minder flexibel zijn en de grens duidelijk trekken. Dat is hun goed recht, net zoals het jouw recht is om met je auto alleen bij droog weer te rijden. Beetje respect van beide kanten aub.
Anoniem16 februari 2010 om 03:00Er is overal wel altijd es wat!
Dit mag hier stoppen voor dat het kinderachtig wordtdtdtdtdtdtdt 😉Anoniem15 februari 2010 om 22:26Daar ben ik het dan weer totaal niet mee eens. Dit forum is bedoeld om o.a. info uit te wisselen over P en P-aangelegenheden, POSITIEF of NEGATIEF. Er wordt ook positief en negatief advies gegeven inzake de 1 of andere okkasie, dus waarom mag dat dan niet over clubs ?
Daarnaast heb ik persoonlijk ook enkele probleempjes met PCT (en eigenlijk heel wat andere clubs), nl. dat er altijd wel wat geld gevraagd wordt voor uitstappen waarbij ik mij niet van de indruk kan ontdoen dat er ook een deel dient om de kas te vullen. En ten 2de dat zij niet kunnen accepteren dat sommige P-rijders niet buiten komen als het regent en het voor deze mensen dus onmogelijk is om mee te doen aan ritten of evenementen gezien er altijd op voorhand dient te worden ingeschreven. Voor een aantal onder ons is onze P nl. wel héél wat meer dan maar een gewone wagen die we dan ook zo goed mogelijk willen conserveren. Want draai en keer het zoals je wil, een P roest dus WEL.
En by the way, kom niet zeggen dat je niks kan organiseren als je niet op voorhand kan inschrijven. Dat kan nl. wel tenzij je iedereen verplicht om mee te gaan eten etc. Gewoon met de P rijden betekent voor mij nog altijd veel meer dan met elkaar te gaan tafelen.
My 2 cents about this…
Zelf vind ik dat dergelijke persoonlijke vetes of onenigheden niet op dit forum moeten geventileerd worden. Welke boodschap hebben forumleden daaraan, zij kennen ook de kern van de zaak niet.
Ik heb destijds ook mijn ontslag genomen uit de Antwerpse POCA club, maar wat zin heeft het om de reden hier op dit forum te ventileren.
Er zullen altijd personen zijn die wel tevreden zijn van hun club. Je hebt in een club altijd leden die ondergaan, plezier willen maken en zich verder niets aantrekken.
Je heb er ook die in een club iets willen betekenen door in een bestuur te gaan of door iets te willen verbeteren of iets willen organiseren of iets aantrekkelijks voor te stellen. Het is altijd in dergelijke situaties dat er problemen kunnen ontstaan of belangen vermenging zich voordoet.Zelf ben ik zéér tevreden over de Off.Porsche Club omdat het daar zéér professioneel aan toegaat, maar er zullen dan weer anderen zijn die dat maar niks vinden. Je kan toch onmogelijk voor iedereen goed doen heb ik geleerd.
ik ben nog steeds tevreden lid van PCT.
inderdaad geen mondaine gedoe en iedereen is er welkom, of je nu net als ik met een oude 928 rijdt of met een 997 turbo, altijd goede sfeer.
wel jammer dat de problemen in het bestuur (waarin ik geen partij kies daar ik alle details niet ken) een slecht imago geven aan een ganse club waar het nochthans nog altijd even tof is. ik hoop dat de betrokken personen dit nu achter zich kunnen laten en elk in hun richting verdergaan in plaats van elkaar verder af te breken.
ik ben zeker dat we dit jaar weer fantastische ritten zullen doen en veel leute zullen hebbenvan PCT wil ik nooit nog lid worden hun kinderachtig gedrag bewijst veel want ik ben zelfs verbannen uit het PCT forum
daaraan zie je met welke soort mensen je te maken hebt onbekwaam onrespectvol en daarop boven nog laag bij de grond maar ja
zelfs sociaal zijn kennen ze niet want ze hebben geen teamgevoel laat staan dat ze hun leden zien staanik zou zeggen doe zo voort 😀
Beste Porschisten, vrienden en kennisen
Zoals u al weet of nog niet, zal ik vanaf dit jaar GEEN secretaris meer zijn van PORSCHE CLUB TIELT (PCTvzw)
omdat jullie mij geen mails zou sturen of telefoneren over de PCT activiteiten stuur ik jullie deze mail.Het onrespectvol gedrag van derest van de bestuursleden het afgelopen jaar en zelfs prive aanvallen op mijn persoon en slechte communicatie hebben het afgelopen jaar de werking bemoeilijkt
waardoor de service naar de leden niet optimaal werd
vooral de openheid en eerlijkheid was er zoek, de achterklap op de veragderingen was er troef en kritieken werd er constant gespuwd op wat ik deed.ik werd gedwongen afstand te nemen door ondermeer mijn ontslag in te dienen, maar ik zou wel nog de taken van een secretaris mogen uitvoeren
sorry maar op mijn voorhoofd staat niet ZOT geschreven . men bedreigde mij zelfs als ik niet zou opstappen dat zij hun ontslag zouden nemen zij wouden alles in de stoofpot steken en ik niet
nu ze doen maar; maar dat hebben ze niet gedaan ; Ik ook niet, ik sta recht in mijn schoenen. Ze respecteerde ook de regels niet van een vzw want alleen de leden
mogen oordelen over het ontslag van een bestuurslid . maar daar hadden ze geen oren naar, tot ze zich in het nauw voelden geduwd hebben ze dan toch maar
een ledenvergadering georganiseerd. welliswaar voor de culinaire avond (een activiteit die ik organiseer) toeval of niet dit is om mensen te pesten
niet tegenstaande het ons toch gesmaakt heeft met 25 tal pers.Het gevolg van de ledenvergadering is dan ook niet zo positief verlopen voor mij, maar ben daar zeker niet rouwig om maar opgelucht
Met 16 stemmen voor (waarvan 5 bestuursleden , dus inprinciepe 11 stemmen leden) 14 tegen en 2 onthoudingen tekenden zij voor het ontslag als secretaris
ondanks ik 3 volmachten kreeg heb ik dit bewust niet gebruikt omdat ik vindt dat het genoeg was geweest
zeker omdat men nog het lef had om de leden te laten oordelen over het feit of ik al dan niet nog lid mocht blijven was voor mij de druppelOok de woorden van bestuurslid Peter Cnudde die mij op de ledenvergadering beschuldigde van diefstal van visitekaartjes van een goeie kennis wat hij iedereen tracht wijs te maken
zijnde ook angst te hebben om mij te ontslaan omdat ik hun porsche wel eens zou kunnen toetakelen is belachelijk en zo zie je dat ze zelfs hoe ze zelfs redenen uitvinden dit is beneden alle menselijke fatsoen.
Zware beschuldigingen die ik zelfs voor de rechtbank kan trekken wegens laster en eerrroof .Tot slot wil ik besluiten dat ik in al die jaren altijd klaar heb gestaan voor de leden wat van de andere niet kan gezegd worden
Ik heb met veel plezier en motivatie de club grootgebracht zowel het ledenaantal als de fininciele inspanningen waren een grote bijdrage voor wat de club geworden is
Ondanks dat dit de laatste jaren niet meer mogelijk was, heb ik mensen bij elkaar gebracht . alleen jammer dat niet iedereen van het bestuur die inspanning volbracht
en het gevoel hebben constant alles alleen te doen is ook niet meer prettigIn iedere geval wil ik alle leden danken voor de mooie jaren van vriendschap, maar ben ik vooral blij dat ik jullie altijd heb kunnen helpen en dat 8 jaar lang
Hiermee was ik tot op den dag van vandaag het langste lid van de club. Maar wat het lidmaatschap betreft hou ik het ook voor bekeken,Ik heb ondertussen gekozen voor de officiele Porsche Classic Club die meer te beiden heeft voor dezelfde prijs en waar het even leuk zal vertoeven zijn .
http://cms.porsche-clubs.com/PorscheClu … ED0053EA99Verder wens IK jullie wel allemaal een schitterend 2010 toe en misschien komen we elkaar ooit wel eens tegen
mensen die verder nog contact wensen met mij willen kunnen mij altijd bereiken want ik blijf een porsche liefhebber in hart en nieren,
dus als ik met iets kan helpen hoor ik het graagMet vriendelijke groeten,
Met dank aan de webmaster die soms even op zich laat wachten maar altijd zijn werk doet haha 😛 D wink:
voila er staan al een pak fotos bij nu nog de archieven van de voor gaande jaren en ge kunt eens lekker kwijlen 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.