Porsche-curious :)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche-curious :)

• Maker
    Discussie
  • Hello allemaal,

ik ben Frank, een 40-jarige man uit Oost-Vlaanderen en hoop op dit forum veel tips te krijgen ivm de zoektocht naar een Boxster.
    Deze interesse is er gekomen nadat een goede vriend uit Limburg mij meegenomen heeft in een ritje met zijn Boxster, en was direct geïnteresseerd.
    Aangezien ikzelf niet thuis ben in het merk en mijn budget ook niet onbeperkt is (helaas) .. kan je volgens mij niet beter zitten dan op een forum vol
    gepassioneerde Porsche fans.
    Dus ik kijk uit naar jullie adviezen/steun/tips/…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
    • Inderdaad die rode heeft wel iets! En de helft van de kilometers gereden. Ik ken de wagen niet maar wel mooie combinatie.
      De laatste is inderdaad ook wel knap en een stuk jonger. Moeilijke keuze. Succes

S2

Die laatste is reeds een facelift 2010 model met de 2.9! Heel knappe wagen!

dan ben ik er zeker van dat je voor die prijs misschien die van duc kan kopen en dat is een maniakale onderhouden wagen, veel minder km’s mooie velgen….you never know, bovendien valt die wel op met zijn rode kleur, zo heb je er echt geen 12 in een dozijn.

Ik zie net deze staan … wat is jullie mening, iemand bekend met deze aanbieding?

http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxter-2-7i-navi-leder-xenon-garantie-195120497.html

En dan nog deze:
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=253007128&asrc=st

En deze lijkt me in vergelijking met de rest wel wat goedkoop? Of ben ik mis (is wel een mooie)
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=243838042&asrc=st

Verder zie ik er nog een paar, op het eerste zicht, mooie bij car belux … iemand bekend met dit verkooppunt?

Vanuit Duitsland valt het wel mee om in te voeren.
              Hier op t forum zitten wel wat ervaringsdeskundigen.

Is het dan gemakkelijk om via Duitsland een wagen te kopen en hier in dienst te stellen? Ik dacht altijd dat dit een heel gedoe was en kosten.

Vraagprijs is zelden gelijk aan verkoopprijs, zo zit de markt bij ons nu eenmaal in elkaar.
                  (neen, heb er verder niets mee te maken 😉 )

Zit trouwens ook een hardtop bij, misschien komt dat in de wintermaanden van pas.

Kijk ook eens op mobile.de Veel groter aanbod dan hier in België.
                  Oeps vorige forumlid had ook al deze tip gegeven.
                  Als je niet te ver over de grens wil, je kan PLZ 52062 ingeven (postcode Aachen)

Hi Patrick,

Welkom en veel succes met je zoektocht.
                    Ikzelf ben zopas de meer dan trotse eigenaar geworden van mijn Boxster S.
                    Het heeft me jaren gekost om het juiste exemplaar te vinden (of was die tijd nodig om mijn vrouw over de streep te trekken? :sarcastisch )
                    Alleszins met een dergelijk budget kan je zeker een geschikte *Porsche 987 vinden.
                    Veel autosites bezoeken en vragen stellen, ga zeker ook eens op sites in Duitsland kijken http://www.mobile.de(daar is het aanbod groter maar daarom niet beter), daar kan je veel van opsteken!

Peter

XXX

Welkom en veel plezier gewenst met de zoektocht :up:

Dat slaat op “in het kort iets vinden” of “dat de periode van het jaar invloed heeft op de prijs” ?
                        Die rode is inderdaad wel een heel knappe .. echter ietsje boven mijn absolute maximumbudget

Wim

Op dat laatste moet je zeker niet rekenen met een Porsche cabrio. 💡

Kriebelen doet het alleszins met dit mooie weer. Maar ik ga me daardoor niet laten forceren tot aankopen.
                            Het zou mooie zijn moest ik in het kort iets vinden, maar als het niet anders kan wacht ik gewoon af tot na de zomerperiode wanneer de cabrio’s wat minder in trek zijn want dat zal ongetwijfeld ook wel zijn invloed hebben op de prijs.

Hier staat de auto van DucDirk:
                              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=252672103&asrc=st|sr
                              Dat is een wagen van een echte liefhebber.
                              Moet binnen jouw budget vallen.

En, eens bij de Porsche dealers informeren kan nooit kwaad, dan heb je inderdaad garantie.
                              Ook de wagens van Garage Van Buerden worden hier vaak aangeraden door de goede reputatie van de verkoper.
                              Succes met de zoektocht. Met dit weer moet het toch wel gaan kriebelen. 😉

voor dat budget ga je zeker een mooie betrouwbare vinden, als je er eentje vind post hem dan velen hier weten alle wagens een beetje staan en geef beter een beetje meer uit voor een zeer goede onderhouden wagen dan verassingen tegen te komen.
                                Onderhoudshistoriek is al iets maar is geen garantie, de zoektocht zal zeker leuk worden. Suc6 en welkom :first:
                                (wagens van medeforumers zijn mooie onderhouden wagens, ze zullen je zeker niet in de luren leggen 😛 zie boxster problemen 968 op dit forum)

Budget dat ik voorzien had zit tussen 20 en 25000euro voor de rest heb ik nog geen eisen behalve dat ik uiteraard graag een betrouwbaar exemplaar zou vinden die me geen ongewenste verrassingen bezorgt.
                                  Uiteraard weet ik ook niet of het budget realistisch is en wat je ervoor kan verwachten en vooral wat niet.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.