Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche Days 2013
- Dit onderwerp bevat 122 reacties, 49 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door dennis.
-
MakerDiscussie
-
22 december 2012 om 23:21
Porsche days 2013 in Francorchamps,
Op 17/18/19 mei2013
In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver: -
MakerDiscussie
-
ziet er goed uit zeg! erg jammer dat ik dat heb moeten missen! ik ben al aan het kijken om eens naar een evenement te komen en eventueel ook andere forumleden te ontmoeten! 😀
het heeft wat voeten in de aarde gehad voor ik mijn fotos van de Porsche days online gekregen heb maar nu kan je ze eindelijk zien op Liebe zu Ihm
@bluegt3 hopelijk kan je hier het fimke zien,op 09.00 hoor je voorbij gaan :respect2:
[quote=”PVB” post=131810][quote=”zimmermann” post=131756]ben zondag geweest , was zoals elk jaar de moeite ! :driver: :first:[/quote]
Als je de volgende keer bijna voorbij rijdt bel dan even aan om mij eraan te herinneren dat het P-Day is op Franchorchamps ;)[/quote]
ok , u vraagt , wij bellen ! 😉 :drink:
Er is geen limiet kwa wagens tijdens de parade maar het is wel zo dat ze op een punt geen wagens meer toelaten omdat er een limiet zit op de tijd.
Om 13h was het de start van de Fun reeks dus is het logisch dat ze om 13h niemand meer erop laten.
Grtz
[quote=”911_NL” post=131831][quote=”Remmel” post=131806][quote=”patrickvb” post=131748]
Voor dat rondje tussen 12 en 13 u, moest je daarvoor inschrijven?[/quote]
Nee dat hoefde niet, elke Porsche kon gratis een uurtje het circuit op. :D[/quote]
Volgens mij was er wel een limiet aan het aantal .. of ging het hek om klokslag 13:00 dicht.
Delnoy kwam er namelijk niet (meer) op ….[/quote][quote=”Remmel” post=131806][quote=”patrickvb” post=131748]
Nee dat hoefde niet, elke Porsche kon gratis een uurtje het circuit op. :D[/quote]
Volgens mij was er wel een limiet aan het aantal .. of ging het hek om klokslag 13:00 dicht.
Delnoy kwam er namelijk niet (meer) op ….[quote=”zimmermann” post=131756]ben zondag geweest , was zoals elk jaar de moeite ! :driver: :first:[/quote]
Als je de volgende keer bijna voorbij rijdt bel dan even aan om mij eraan te herinneren dat het P-Day is op Franchorchamps 😉
[quote=”patrickvb” post=131748]
Nee dat hoefde niet, elke Porsche kon gratis een uurtje het circuit op. 😀
Dus vanaf nu vaste circuitbezoekers? :driver:
En je dochter heeft goede smaak. 😉 Nu weet je wat je haar kan kopen voor haar 18de verjaardag.Ben zondag voor het eerst even langs geweest, samen met mijn (zestienjarige) dochter. Toch wel een speciaal ‘broederlijk’ gevoel wanneer je onderweg naar Spa geregeld P’s voorbij ziet rijden. Het gebrul van voorbij scheurende racewagens op het circuit geeft een kick: was een nieuwe ervaring voor mij want ben helemaal geen liefhebber van Formule 1 of autorally.
Heb mijn docher haar keuze laten maken: het is de nieuwe (zwarte) Cayman S geworden 🙂
Het was opnieuw de moeite dit jaar .Bedankt allen voor de mooie foto’s .
ben zondag geweest , was zoals elk jaar de moeite ! :driver: :first:
Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn. Maar ziet er top uit! Het weer was zowel op zaterdag als op zondag beter dan aangekondigd, vooral op zaterdag was het genieten van een lentezonnetje (jammer genoeg zonder Porsche :censored: )
Voor dat rondje tussen 12 en 13 u, moest je daarvoor inschrijven?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.