Porsche Days 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2013

• Maker
    Discussie
  • logoPFD2013.jpg

Porsche days 2013 in Francorchamps,
    Op 17/18/19 mei2013
    In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
    • In tegenstelling tot het weerbericht een stralende dag gehad :happydance:
      Was mijn eerste keer op de Porsche Days en zeker voor herhaling vatbaar 😀
      Enkel beetje jammer dat er zodanig veel volk is dat je niet alle bekenden tegenkomt 😳

IMG_4217.JPG

IMG_4207.JPG

IMG_4209.JPG

IMG_4211.JPG

IMG_4226.JPG

Hello,

Ik heb ze inderdaad is goed op hare staart getrapt tijdens het weekend. :driver:

Heb je ergens een link naar de filmpjes die je gemaakt hebt?
        Ben namelijk benieuwd om het geluid is te horen.

Thanks!

[quote=”zipper” post=131482]SUPER W-END OP SAP GEHAD :happydance:

:first:

toen we op Spa op terras aan het eten waren zeeer vettte gt3 gespot in dikke kleur :up:

@Blugt3
        ,heb paar fimkes van die van jou,precies goe laten gaan
        :happydance:[/quote]

k074.JPG

k077.JPG

k093.JPG

k096.JPG

k098.JPG

Hier de KDC op weg in de file !

k109.JPG

k120.JPG

k122.JPG

Leuke en vooral zonnige dag gehad gisteren ,Wat zaten ze er naast met hun weerbericht :ass: Hier enkele foto’s van deze schitterende dag .

k038.JPG

k052.JPG

k058.JPG

k062.JPG

k063.JPG

k065.JPG

k067.JPG

k073.JPG

ik ben er niet geraakt 😥 Gisteren heel de dag gepasseerd met een trouw van een goede vriend met dus vandaag redelijk laat uit m’n bed.. En dan sloeg het weerbericht tegen daar in het zuiden van ons landje, dus toch maar besloten om thuis te blijven en de 993 nog eens uit z’n kot te laten.. 🙂

Pic’s worden altijd graag bekeken? iemand? 🙂 😀

PB

:drink:

Ook veel moois gezien vandaag :popcorn:
                  Op de terugweg aan’t mijmeren wat nu het mooist is: een 991 2 met ducktail, of een 991 4 zonder ducktail, en toen passeerde ons net een donkerblauwe 991 4 😯
                  Zo een gat! :lekker:
                  Precies of hij nam 2 rijvakken in :wtf:
                  Misschien was ‘t door onze zitpositie (gehuurde T5), maar f*ck man, wat een kont! :respect2:

SUPER W-END OP SAP GEHAD :happydance:

DSC09080.JPG :first:

DSC09079.JPG

DSC09099.JPG

DSC09149.JPG
                    toen we op Spa op terras aan het eten waren zeeer vettte gt3 gespot in dikke kleur :up:

DSC09149_2013-05-19.JPG @Blugt3,heb paar fimkes van die van jou,precies goe laten gaan
                    :happydance:

Ik ben net terug van een weekend Francorchamps magie.
                      Wat een top weekend en vooral super veel geluk gehad met het weer.

De zaterdag aangekomen rond 15h met volle zon en 20°.
                      De voorspellingen voor zondag waren slecht maar gelukkig heb ik de 3 sessie’s kunnen rijden in droog weer.
                      Tegen 16h begon de hemel toe te trekken maar buiten enkele druppels niets aan de hand
                      Toch top dat je naar ginder rijdt met regen in gedachten en dan 2 zalige dagen kan meepikken. :applaus:

Iemand enig idee wat een respectabele tijd is voor een ronde?
                      De 1e 20min zat ik tss de 2,57min / 2,59min. Dan werden de banden vettig en was de grip volledig weg met een 360 als gevolg.
                      Volgende keer ga ik toch de Michelin PS2’s terug ruilen voor de MPSC.

Dankzij onze vrienden van autogespot hieronder enkele foto’s van de wagen klaar voor de strijd 😉

Attachments:
                      • porsche-997-gt3-mki-c493219052013132525_3.jpg
                      • porsche-997-gt3-mki-c493219052013132525_9.jpg

Ik ga morgen voor het eerst eens kijken, als het weer een beetje mee zit.

Grrrrr gelukzakken. Ik zit even tussen twee Porsches in, dus momenteel geen P, dus, No P-days for me this year !

Het was super vandaag! Lekker weertje gehad in de namiddag en een leuke sleutelhanger in het blauw gescoord. :coolness:
                            Jollie zijn we ook nog tegen het lijf gelopen. :up: Jammer dat ik geen andere bekenden tegen ben gekomen maar ja, ben ook nog niet bekend met iedereen, en haast niemand met mij dus…

Wou morgen ook nog gaan maar 1 het weer zit volgens de weerberichten niet mee en 2 ik moet morgen de GT3 RS eend gaan afgeven aan mijn petekind voor zijn verjaardag. 🙄 😆

[quote=”janick” post=131363]pas terug van de porschedays vandaag zaterdag, mooi droog weer gans de nm, en bij momenten stralende warme zon, zeer geslaagd!!![/quote]

Als het morgen weer zulk weer is – gga ik er weer heen 😉

Inderdaad (ook voor mij) een geslaagde dag geweest :respect2:

De afrit naar Spa was wel afgesloten (werkzaamheden) – maar heb de volgende genomen en rechtsomkeert gemaakt.
                              Dat pakte goed uit 😉

vertrek morgen om 9.30 aan eerste afrit Hasselt(Kuringen) carfour , Gijsbeer komt ook , wie meewil in treintje ? :driver:

[quote=”Mushroom” post=131298]Euh, nee 8)
                                  Macadamia is de 997, de 991 is Mahonie 🙂
                                  Maakt nen iPhone geen groter foto’s dan dat? 😥 Ziet er wel (voor wat ik er maar van zie) vetjes uit.[/quote]

Macahoniedemia of zoiets, twas ne Bruine :wtf: :wtf: :wtf:
                                  Foto doorgestuurd vanaf mijne telefoon in klein formaat, gaat sneller hé, en stomweg reeds verwijdert :what: :what: :what: , dus heb ze niet meer groter :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.