Porsche Days 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2013

• Maker
    Discussie

• zipperdesign
    Deelnemer

logoPFD2013.jpg

Porsche days 2013 in Francorchamps,
      Op 17/18/19 mei2013
      In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
      • ik kan alleen op zondag.. Maar zeker van de partij!

Als alles goed gaat zal ik daar ook zijn :up:

ik zal er zijn op zondag vanuit Antwerpen. Misschien tegen dan terug afspreken?
            Q8 in Ranst is al een goed begin. Zou leuk zijn dat het forum samen aankomt… Heb alleen nog geen sticker, geen lanyard, niks… 😥 Kan iemand mij helpen, zijn de nieuwe stickers al bestaande? Of andere goodies? Me want!

Gijsbeer.

Ik wil eigenlijk wel gaan, maar we zitten dan net voor een week aan zee (Den Haag). In de loop van de week wil ik Noord Frankrijk onveilig maken 🙂

zijn er mensen van limburg of brabant die gaan
                zondag

krijg de smaak te pakken
                  zullen zien wat er van komt om mee te gaan

tegen die tijd moet de p in orde zijn

Ik woon op ca. 3 kwartier rijden van Francorchamps maar als een een leuk treintje is op een van de dagen haak ik graag aan.

Is het geen optie om verschillende vertrekpunten op te zetten voor mensen van verschillende provincies en een gezamenllijk eindpunt af te spreken zodat de gehele groep de Porsche days kan binnen rijden? Het is maar een ideetje hé… :driver:

[quote=”WES-RS” post=116616][quote=”Funny” post=116582]Mijn lanyard hangt rond de hals van een gendarme in Saint-Tropez .Zodat ik hem volgende keer van ver kan herkennen . ;)[/quote]

Toevallig gendarme Ludovic Cruchot? :mrgreen:[/quote]

Hij was iets minder zenuwachtig maar even onvermurwbaar 😥

[quote=”Funny” post=116582]Mijn lanyard hangt rond de hals van een gendarme in Saint-Tropez .Zodat ik hem volgende keer van ver kan herkennen . ;)[/quote]

Toevallig gendarme Ludovic Cruchot? :mrgreen:

Mijn lanyard hangt rond de hals van een gendarme in Saint-Tropez .Zodat ik hem volgende keer van ver kan herkennen . 😉

idd, kheb zelfs 3 lanyards gekocht 1tje reserve é 😆 :happy:

we hadden het wel degelijk over de lanyards Mush. De ECHTE PF fan heeft er natuurlijk 2: eentje om aan te doen, en eentje om zoals vorig jaar afgesproken rond de achteruitkijkspiegel in de auto te hangen, zoadt we elkaars auto’s herkennen…

Ok, ok, je hebt gelijk! 😡 👿

8) 😉 :drink:

Al een geluk voor jullie dat mijn wagen er niet tussen stond anders stonden jullie helemaal niet op het podium . :happy:
                                    Oei blijkbaar mijn bescheidenheid verloren vandaag 😳 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.