Porsche Days 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2013

• Maker
    Discussie
  • logoPFD2013.jpg

Porsche days 2013 in Francorchamps,
    Op 17/18/19 mei2013
    In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
  • PB

Nee da’s waar, op de rechte stukken had jij geen tijd, in de bochten daarentegen. :first:

Ik reed achter PatrickB hé, dan moet je wat tijd hebben :sarcastisch :mrgreen:

ben er dit jaar zeker terug bij op zondag, en eventueel ook zaterdag als ik kan ,
          en kwam vorig jaar de Mush ook tegen op het circuit, heb u zelfs nog voorbij gestoken dacht ik :happy:

Podiumplaatsen hé jongens?? Nr.1 staat in ‘t midden, en jullie hebben beiden een bril nodig btw :first: :happy:

BTW…
            Keychains? Jullie bedoelen de lanyards veronderstel ik? 😉

PB

[quote=”plumber” post=116438]Maar de mooiste was toch de mijne :mrgreen:[/quote]

[IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/IMG_0124_zps0bfbc539.jpg[/IMG]

Nee da’s waar, ze staan op volgorde van schoonheid. :happy:

PB

Aha jij bent dus den plumber ! aangenaam. :mrgreen:

Door je foto’s kwam ook het besef dat ik toen al de 19″ers eronderuit gereden had. 😎

Maar de mooiste was toch de mijne :mrgreen:

Attachments:
                  • 123.JPG

Ik zal maar wat helpen, bij deze de foto’s van 2012 op de PDays met de wagens van Mush, PatrickB en Plumber :drink:

Attachments:
                    • 121.JPG
                    • 126.JPG
                    PB

[quote=”porschky” post=116420]Patrick; als Musch op die foto staat van tijdens de Parade van vorig jaar, dan zou ik er ook ergens moeten opstaan, want ik zat niet zo ver van jullie… Mogelijks die zilveren 996TT achteraan??[/quote]

Ah dan heb ik je gezien gehad? Als ik de andere topics lees ben je een klein kleerkastje, maar helaas zal ik over je gezien hebben, want Mush heeft je in elk geval niet voorgesteld. :mrgreen:

PB

Damn, ik heb laatst mijn PF keychain weggegeven aan een andere Porsche Fan, om hem naar ‘t Forum te lokken. Dus Fan als je het leest, ik wil hem terug ! :mrgreen:

Die worden nu nog enkel per opbod tekoop aangeprezen :mrgreen:

[quote=”porschky” post=116421]vorig jaar was de eerste keer dat de oranje PF keychains te zien waren aldaar. Benieuwd hoeveel we er deze keer gaan zien? :mrgreen:[/quote]

Zijn de PF keychains nog te krijgen ❓ Ik wil er ook zo eentje :lekker:

vorig jaar was de eerste keer dat de oranje PF keychains te zien waren aldaar. Benieuwd hoeveel we er deze keer gaan zien? :mrgreen:

Patrick; als Musch op die foto staat van tijdens de Parade van vorig jaar, dan zou ik er ook ergens moeten opstaan, want ik zat niet zo ver van jullie… Mogelijks die zilveren 996TT achteraan??

Wij proberen er zoals elk jaar ook weer bij te zijn .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.