Porsche Days 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2013

• Maker
    Discussie

• zipperdesign
    Deelnemer

logoPFD2013.jpg

Porsche days 2013 in Francorchamps,
      Op 17/18/19 mei2013
      In mijn geval is hotel vo dit w-end al geboekt,kijk er al serieus naar uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 122)
    • PB

En je had het misschien niet door, maar op Francochamps ben ik je gepasseerd via een uitloopstrook. Vandaar dat je d8 dat je me gedubbeld had, toen ik je verderop aan ‘t opw88 was. :mrgreen:

[quote=”Funny” post=116211]Mush je zou nu al moeten weten dat het bijna onmogelijk is om Patrick te dubbelen . ;)[/quote]
          Patrick neemt shortcuts, een rond punt langs links of zelfs dwars door het veld :sarcastisch , moest hij dat niet doen: met de vingers in de neus :music:

PB

@Funny, it’s all about the roundabout. 😉

Ik probeer er zaterdag te zijn.
              Mijn eerste P days 😳

Mush je zou nu al moeten weten dat het bijna onmogelijk is om Patrick te dubbelen . 😉

PB

[quote=”Mushroom” post=116197]Ik zie “ons” niet, behalve misschien op de foto die je hier gepost hebt 😐
                  Was dat verleden jaar dat ik u gedubbeld heb, of was dat het jaar ervoor? :sleep: ruzie :engeltje:[/quote]
                  Dat was eerder in je dromen. :relaxman:

Jij hangt links naast de 2 gele, en ik bol 1auto voor de gele mannen op foto 2 & 3. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=116184]Vorig jaar ben ik samen met Mushroom tijdens de Parade op de baan gegaan.

Op sommige stukken kan je best wel eens doorgaan, maar het blijft wel uitkijken,
                    want voor je het weet, staat er een file voor je om u tegen te zeggen. :mrgreen:

@Mushroom: Op deze fotogalerij Foto 2, 3 & 4 daar staan we mee op. :cool:[/quote]

Ik zie “ons” niet, behalve misschien op de foto die je hier gepost hebt 😐
                    Was dat verleden jaar dat ik u gedubbeld heb, of was dat het jaar ervoor? :sleep: ruzie :engeltje:

Hier ook waarschijnlijk op Zondag 😀

Ik ga op zondag :relaxman:

Vorig jaar was ik er op zaterdag, dit jaar mogelijk ook 8)

PB

Vorig jaar ben ik samen met Mushroom tijdens de Parade op de baan gegaan.

Op sommige stukken kan je best wel eens doorgaan, maar het blijft wel uitkijken,
                            want voor je het weet, staat er een file voor je om u tegen te zeggen. :mrgreen:

@Mushroom: Op deze fotogalerij Foto 2, 3 & 4 daar staan we mee op. 😎

Velen onder ons zullen zowel zaterdag als zondag aanwezig zijn .
                              Op die dagen kan je op het circuit rijden als je je inschrijft ! Er zijn 3 klassen ,fun ,racing en sport .
                              Als je deelneemt aan de Parade kan je enkele ronden (bijna) stapvoets over het circuit rijden .

Zijn er forumleden die enkel op zondag daar naartoe gaan? :drink:
                                Wat zijn de evenmenten:?:
                                Kan men ook met eigen wagen op het circuit? :driver:

Be there :relaxman:

Aanwezig, inclusief camera en trigger-happy vinger. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.