Porsche Days 2015 8-9-10 mei

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche Days 2015 8-9-10 mei

• Maker
    Discussie
  • Datum is gekend, of het concept gewijzigd werd al dan niet weet ik (nog) niet. Zet hem alvast in je agenda 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Absoluut doen, was mijn eerste Porsche op circuit ervaring destijds en het leuke is dat er tusssen de sessies enorm veel te doen en te bekijken, soms be-kwijlen valt.

Ik ben er drie dagen, twijfel tss sport en race.

@ Yellow Sumarine zeker doen is super leuk :up:

Wij rijden vrijdag in race en zaterdag en zondag in sport. :driver:

Dat is het enige niet verlengde weekend in mei, dus op vrijdag zal het voor mij niets zijn.

Wat is het concept juist? Kan iedereen met een Porsche er ook zelf mee rijden op het circuit, of blijft het bij kijken?

Edit: Ik heb even gekeken op de website voor de verschillende formules. Het zou kunnen dat ik een dagje deelneem in de “fun” categorie… Wat doen jullie? Meedoen of kijken?

Bij deze deepee… Spa-francorchamps , Porsche Days, Porsche heaven ? 😉

Is dit nu ook betalend voor de bezoeker?

Nuja 10 euro voor al dat moois te zien is niets he :applaus:

:salut: 😉

PDS

Het was dit topic

Porsche Days

voor ik hem postte nochtans gezocht op steekwoord “francorchamps” in een periode van de voorbije drie maanden

als het kan mag een MOD deze gerust samenvoegen met die van PVDW

PDS

PVDW had daarvan al een topic geopend !

Ik denk dit jaar misschien te gaan rijden.

Is alweer jaaaaaren geleden :wtf:

:popcorn:

programma net ontvangen, identiek aan voorgaande jaren. een niet te missen afspraak!

[quote=”pds trading” post=187193]Dan gaan samen he Kenny 😆

:up:[/quote]

Natuurlijk Philip 😀

Wij zijn er ook weer bij voor de 3 dagen met Cayman R 2 x GT3 cup en 2 x GT3 rs :up: :driver:

Ik hoop op mooi weer. De ’14 editie heb ik hierdoor gemist. 🙁
                                Indien mooi weer, ben ik er dus zeker bij! :relaxman:

zal zeker ook weer gaan !ziet er goed uit ,
                                  1mei Dinslaken ,
                                  een week later Porsche days .
                                  dan ist weer zomer :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.