Porsche Days 2020 18-19 April

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2020 18-19 April

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

Hou de datum alvast vrij, 20ste Porsche days in Spa Francorchamps

Be there or Be Square !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Dit jaar geen Porsche Days de 20 ste editie is definitief afgelast en is voor 2021 datum wordt nog vastgelegd.
        Spijtig maar de juiste beslissing gezien de omstandigheden.

[hide]Awel, afhankelijk van hoe heel die corona zever nu ofwikkelt natuurlijk, zou ik het misschien ook wel zien zitten om een dagje over folembray te jakkeren :-)[/hide]

cool, is het geen secret handshake, dan toch een secret name…

We zijn een zeer open club gewoon binnenrijden en vraag naar De Krok.

ok, maar hoe ga ik als ‘niet-lid’ binnengelaten worden ?

bestaat er een ‘secret handshake’ of zoiets ? 🙂

Alle info op http://www.poca.be
                  Binnen parkeren geen probleem is volledig privé gehuurd voor de club.
                  Is mooi en veilig circuit. Brussel Folembray is 220km.

tempting…

thanks ! als ik al binnen kan parkeren met de porsche zoals te francorchamps, is de rest voldoende hoor, we zijn niet veeleisend 🙂

kan ik ergens een link vinden van jullie event ? of is dit enkel noodgewongen nu Spa april wegvalt ?

We hebben leden van over het ganse land iedereen is welkom zelf ben ik van Nieuwerkerken Aalst.
                        Komen kijken mag je zeker meerijden als passagier ook geen probleem.

Ai, ik woon dan helaas ‘op de parking’ dus zal ik daar niet binnenmogen zeker, in juli op dat andere circuit ?

Porsche days is normaal gezien een vaste stip voor mijn zoon en mezelf…beetje rondwandelen en kijken naar al dat moois…
                          dit jaar dus niet in april, tot groot verdriet van mijn 13-jarige…

POCA is Porsche Owners Club Antwerp.

Wat is ‘Poca’ ?

@bccars alle overige plannen staan voorlopig on hold. : cry:
                                Hoop dat Folembray veilig kan door gaan. ( gepland voor zondag 26 juli. )

Folembray klinkt heel goed !

Juli is natuurlijk al wat verder af. Folembray klinkt alvast ook erg goed!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.