Porsche Days 2021

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2021

• Maker
    Discussie
  • Als corona geen roet in het eten strooit gaan de Porsche Days Francorchamps 2021 door op 17 en 18 April. 😆
    Duimen maar. :up: :up: :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • 123

beetje obvious

Neen is afgelast.

weet er iemand of dit doorgaat? Zie niet veel op de site van PC Franchochamps…

mie2

We kijken daar echt naar uit !
              En ik heb nog een tegoed van de geannuleerde editie 2020.

ALS het al zou doorgaan, zal het nog steeds in mineur zijn, en niet zoals gebruikelijk imo. Ik kan me niet inbeelden dat op een paar maanden tijd de situatie drastisch zou verbeteren. Je hebt op die tijd niet driekwart van je populatie gevaccineerd, allez, toch niet in het manke België.

[quote=”Krokodile” post=283499]Als corona geen roet in het eten strooit gaan de Porsche Days Francorchamps 2021 door op 17 en 18 April. 😆
                  Duimen maar. :up: :up: :up:[/quote]

Laat ons hopen , we zitten nu al lang genoeg in ons kot hoor !

De Ronde van Vlaanderen cyclo is ook gepind begin april. Maar ik denk echt niet dat het er in zit…

De vaccinaties nemen nog minstens de hele zomer in beslag. Alles daarvoor??

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.