Porsche Days 2022

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2022

• Maker
    Discussie
  • De Porsche Days 2022 staan gepland voor het weekend van 16 en 17 April 2022 ( paasweekend ) als corona weer geen roet in het eten gooit.
    We zijn alvast ingeschreven en het hotel La Source is geboekt nu duimen maar. 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Thx Racy.
      Heb vlug ook hotel geboekt.

Grtz, Titi

8 en 9 April 2023.
        Hotel is reeds geboekt.

Is er al een datum bekend van Porsche treffen Francorchamps in 2023?

Thx, Titi

op terugweg zal logo er wel afgewaaid zijn, vermoed ik…

leuk kleurtje, deze…

ik ging vroeger ook altijd op zondag, nu eens op zaterdag langsgeweest, en ik vond het inderdaad ook een kalme dag qua bezoekersaantal…was mooi weertje en je kon overal makkelijk komen…wat betreft het aantal wagens vond ik het wél zeker de moeite, daar had ik niet de indruk dat er in de arena zelf, minder auto’s waren.

Enkel tijdens de ritten met een groot aantal wagens op circuit, begonnen er parking gaten te vallen, maar bij aankomst om 11u stonden er al aardig wat wagens…

does size matter ? 

Zaterdag enorm kalm… Zondag toch behoorlijk wat volk maar nog steeds een schim van de gloriejaren van welleer.
                  Toch genoten van alles wat er stond en rondreed…
                  Door omstandigheden is het niet gelukt om de Rally mee te doen, ook al had ik ingeschreven maar volgend jaar toch weer van de partij!

[quote=”mcs51 post=288435 userid=9272″]
                    Zou hij écht met de wagen gekomen zijn??

[/quote]
                    Ik heb deze N° plaat ook reeds gezien in Knokke,dus ik vermoed dat ie geen overzetboot genomen heeft naar Franchorchamps.

ASI

Ik heb de motoren aan dezelfde kant geparkeerd

Zou hij écht met de wagen gekomen zijn??

De 1000+ PK car!

De 1e6+ euro car!

De helft van het aantal aanwezige

Probeer maar de twee gelijke te vinden… …

euh ja…Porsche gewassen toen voor Porsche meeting te Tielt, gisteren olie en filter gedaan, vrijdag nog eens wat proper maken en zaterdag Porsche Days…ik neem wat foto’s uit de paddock en zal die posten…geen probleem…weet niet of het ‘inschrijvingsnummer’ incrementeel verloopt, maar ik was bestelnummer 512 dus het lijkt erop dat er veel gegadigden zijn

Ik hoop dat we volgende week tonnen foto’s  mogen bewonderen  van de Porsche Days op Franchorchamps, tijdens aankomend paasweekend.
                          Fab & krok zullen wel  enkele filmpjes posten, maar er staan ook  verschillende mooie  Porsche’s in de paddock en parkings opgesteld.

Allez vooruit hier aub , want de interessante bijdragen zijn voorlopig maar  vrij karig in 2022 …….   
                          Is iedereen druk bezig met het sleutelen ,waxen / poetsen /tunen en dergelijke…………aan hun speelgoedje.; ?  

Wie neemt de handschoen op ? 

ingeschreven

Ingeschreven voor de parade

ingeschreven voor de rally en parade

Ik zal er ook zijn.
                                  Jullie kunnen mij en de Krok terugvinden in de F1 boxes van POCA

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.