Porsche Days 2024

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days 2024

• Maker
    Discussie
  • De Porsche Days Francorchamps gaan door op 13 en 14 April 2024.
    De prijzen zijn wel weer gestegen naar 945 € per dag of 1790 € voor het weekend zaterdag 3 ritten van 1u zondag 3 ritten van 1u dat is 5 € per minuut. 
    Na 10 deelnames denkt ik toch dat ik ga passen. 

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Probleem is dat dit event in het weekend valt, wanneer Spa véél duurder is om af te huren. Vergelijking met een reguliere trackday valt daardoor altijd negatief uit voor de Porsche Days.

Ik vrees dat je gelijk hebt DP.  Deze prijzen liggen zelfs nog hoger dan die van curbstone.  Daar betaal je 999 voor 3u40 rijtijd.  En ik weet niet of de porsche days even high end is ?  Dus value for money ?
        [quote=”DeePee post=291550 userid=5437″]Dat geld kan je volgens mij beter investeren in een track day. Veel meer value for €$£[/quote]

[quote=”Krokodile post=291533 userid=8219″]De Porsche Days Francorchamps gaan door op 13 en 14 April 2024.
          De prijzen zijn wel weer gestegen naar 945 € per dag of 1790 € voor het weekend zaterdag 3 ritten van 1u zondag 3 ritten van 1u dat is 5 € per minuut. 
          Na 10 deelnames denkt ik toch dat ik ga passen. 

Is niet meer normaal hè die prijzen voor een gepensioneerde ! Krok we maken er weer een uitstapje van , ik zorg voor  maar zal niet meer het zelfde zijn geef ik toe ! 
           [/quote]

Dat geld kan je volgens mij beter investeren in een track day. Veel meer value for €$£

staat in de agenda, ook weer gewoon passeren

ik kom ‘gewoon’ langs met de Porsche, en mijn zoon, en kan gratis binnen met 2 personen én gratis parkeren binnenin het circuit…

OK, je rijdt niet OP het circuit zelf maar er is nog weinig gratis in de wereld, en dit evenement voor ons nog wel, dus veel kijkplezier voor 0 euro…
                Ik heb me opnieuw ingeschreven…

maar ik snap dat als je echt eens rondje wil gaan doen, dit plots wel veel geld wordt…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.