Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 289)
      • Dat kan wel zijn Momenol, ga daar zelfs niet over discusserieren. Maar ik bekijk het zo. Als ik moet kiezen tussen ofwel geen Porsche days, ofwel Porsche Days op Zolder. Dan kies ik voor Zolder hoewel inderdaad Francorchamps wellicht op alle vlakken leuker, beter enzoverder is …

[quote=”bccars” post=204820]Ik zou het jammer vinden als we Franco moeten verlaten. Maar ik kan met Zolder ook leven ![/quote]
          Zolder is niks waard in vergelijking met Spa imo.

Thx Wout_RS en PJ-1!

P.S. PJ-1
            Je kan deze altijd in origineel (3088 x 2056) formaat downloaden.

Prachtige foto’s!

Dank voor de mooie foto – “nr 22”

PJ-1

Ik zou het jammer vinden als we Franco moeten verlaten. Maar ik kan met Zolder ook leven !

Zolder zou inderdaad niet hetzelfde zijn. Hopelijk komt het toch nog goed voor 2016, en draaien de beheerders van het circuit bij…

Hierbij ook mijn foto’s:

Meer foto’s via: https://www.flickr.com/photos/91462536@N03/sets/72157652863494235

Heel jammer om te lezen.
                      Denk dat ik al 13 edities heb meegemaakt. Kan het me niet voorstellen zonder.

Misschien verhuizen naar Zolder ? Is natuurlijk niet hetzelfde…

http://m.lavenir.net/login-premium?goto=/cnt/dmf20150510_00646237

Een buitenlandse Porschist stuurde me dit artikel door, vanuit zijn cache:

[u]Spa-Francorchamps – Porsche Days
                        [/u]
                        Un 15e… et dernier anniversaire ?
                        Romain RIXHON – L’Avenir

Les Porsche Days ne sont pas certains d’être encore à Francorchamps en 2016.

4d97099b-0c4c-4961-bf88-b5fe6031f9fb_original_jpg_500_331.jpg

(L.P.R.-imagesports.be)

Les Porsche Days fêtaient ce week-end leur 15e anniversaire. Mais cette édition pourrait bien être la dernière…

En 15 ans, les Porsche Days sont devenus un incontournable du calendrier du circuit de Spa Francorchamps. Les Porschistes ont pu profiter du plus beau circuit du monde durant trois jours à bord de leur véhicule dans les différentes catégories. Pour les fans, la parade Jean-Charles Cartier a été un incontournable de la journée du dimanche. Et pour d’autres, baptêmes de pistes ou autres selfies devant ces GT de Stuttgart stationnées dans tout le paddock ont rythmé leur journée. «Mais ce beau programme est devenu obsolète, précise l’organisateur Loris de Sordi. En effet, dans le canevas des Porsche Days, la mise en avant de véritables courses de Porsche 911 Carrera Cup ou Challenge est devenue indispensable. Mais le circuit nous en empêche. Pourtant nous en formulons la demande depuis deux ans. Et depuis cinq ans, nous subissons en plus chaque année une augmentation de 10% du tarif de location du circuit, sans parler de la nouvelle prime de haute saison! Pourtant, je ne remarque pas de grande évolution dans les infrastructures. Ni même un coup de peinture sur les boxes du bas.» Et l’organisateur de conclure: «Si nous ne pouvons pas organiser de courses de Porsche en 2016, ce sera fini pour les Porsche Days à Francorchamps. Et c’est regrettable pour un événement à retentissement mondial.»

Mailtje ontvangen Mickey… Heel even geduld voor het echt volledig klaar is om life te gaan 🙂
                          Hou jullie wel op de hoogte 😉

Grtn

Anoniem

Gegarandeerd 24 uur paspoort, burgerschap, ID-kaarten, rijbewijs, diploma’s, graden, certi caten service beschikbaar. Toeristische en zakelijke visa diensten beschikbaar voor inwoners van alle 50 staten en alle nationaliteiten Worldwide. zijn uniek producenten van Authentic High Quality paspoorten, Real Genuine Data Base gedeponeerde en niet Paspoorten en andere Burgerschap documents.I kan garanderen u een nieuwe identiteit vanaf een schone nieuwe originele geboorteakte, ID-kaart, rijbewijs, Paspoorten, sociale zekerheid kaart met SSN, krediet-bestanden, en creditcards, school diploma, school graden al in een geheel nieuwe naam uitgegeven en in de regering database systeem geregistreerd ..
                            We maken gebruik van hoogwaardige apparatuur en materialen om authentieke en valse documents.All geheime kenmerken van echte paspoorten te produceren zijn zorgvuldig gedupliceerd voor onze geregistreerde en niet-geregistreerde documents.we zijn unieke producent van kwaliteit valse en Real documents.We bieden alleen originele hoogwaardige Geregistreerd en ongeregistreerde paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels, Visa, school diploma’s en andere producten voor een aantal landen zoals: USA, Australië, België, Brazilië, Canada, Italiaans, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico, Nederland, Zuid- Afrika, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en wereldwijd.

Contact e-mails: =============================== Unique.producer@yahoo.com

Algemene ondersteuning: =============================== http://Genuineproducers.page.tl

Contact Nummer: ================================ +237661478166

skype Naam: ================================= Lanslot9

Geregistreerde en niet-geregistreerde paspoort van alle countries.visas, biometrisch paspoort, diploma, rijbewijs, ID cards.Training certificaten M GCSE, A-niveau,
                            High School Diploma Certificaten, GMAT, MCAT en LSAT certificaten, Novelty geboorte, huwelijk, overlijden, Novelty Paspoorten en nieuwe identiteit pakketten, Gerepliceerde, Valse graden / diploma’s van de meeste post-secundaire instellingen uit de hele wereld (we hebben meer dan 3000 sjablonen op file) alle ontworpen om te kijken 100% identiek aan de original.Custom Printing (als we niet al het template bestand gewoon mail ons een kopie en kunnen we geen veranderingen / wijzigingen aan te brengen als je per richtingen) .second, burgerschap, identiteit, identificatie, documenten, diplomatiek, nationaliteit, hoe, waar, krijg, krijgen, kopen, kopen, maken, bouwen, een, paspoort, identiteitskaart, Britse, Honduras, UK, USA, ons, ons, Canada, Canadees, buitenlandse, visa, Zwitsers, kaart,
                            ids, document, het krijgen, visa, kaarten, buitenlandse.

@pvdw heb je mijn mailtje ontvangen hier?

Coole helm

Goed om weten ! Zal eens nadenken.

No problem, binnenkort via onlineshop of op een next event 😉
                                    Nog op zoek naar leuke events waar stand mogelijk is, en de moeite zou zijn.
                                    Indien ideeën laat maar weten. Grtn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.