Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
      25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 157)
      • Gelukkig met mijn nieuw zwaar systeem is het niet zo zwaar meer om mooie dingen te maken 😉

Mooi, je hebt er weer je werk van gemaakt.

Mooi filmpje.
            En wat een mooi blauwtje steeds voor jullie 😈

Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt (bijna 50MB groot, 35min lang):

Porsche Francorchamps Days 2007 zondag

Waarmee reed je?

Volgende keer eens claxonneren ofzo he 😉

[quote=”targaboy”:2g0579o7][quote=”Daggie”:2g0579o7][quote=”Scoobyfun”:2g0579o7][quote=”targaboy”:2g0579o7][quote=”Scoobyfun”:2g0579o7]Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
                We komen met een Cayenne turbo.[/quote]

cool dan gaan we elkaar zeker nog zien wij vertrekken in wetteren om 8.15u aan de autostrade als er zijn die meewillen ist moment he[/quote]

Wij vertrekken vanuit Merelbeke rond 08.30h, maar mijn kameraad heeft nogal een zware voet, we zullen mekaar wel zien 😀 [/quote]

Ik vertrek in Dilbeek om 9h.

Rond 9h45 afspraak aan de Shell op de E40, net voorbij afrit E314 …

Dus wij rijden normaal gezien heel dicht bij elkaar 🙂 [/quote]

kheb u gezien gij mij niet he 😆 [/quote]

Sorry guys, heb jullie niet gezien 😳

Hoe meer we Spa naderden, hoe meer Porsches we plots overal zagen opduiken 😆

Op het laatste stukje snelweg hebben we zelfs eventjes naast een Carrera GT gehangen, in de hoop die o zo mooie sound te kunnen horen…
                  Het was helaas noppes, bestuurder gaf geen kick 😥

[quote=”Daggie”:s9eybtvp][quote=”Scoobyfun”:s9eybtvp][quote=”targaboy”:s9eybtvp][quote=”Scoobyfun”:s9eybtvp]Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
                    We komen met een Cayenne turbo.[/quote]

cool dan gaan we elkaar zeker nog zien wij vertrekken in wetteren om 8.15u aan de autostrade als er zijn die meewillen ist moment he[/quote]

Wij vertrekken vanuit Merelbeke rond 08.30h, maar mijn kameraad heeft nogal een zware voet, we zullen mekaar wel zien 😀 [/quote]

Ik vertrek in Dilbeek om 9h.

Rond 9h45 afspraak aan de Shell op de E40, net voorbij afrit E314 …

Dus wij rijden normaal gezien heel dicht bij elkaar 🙂 [/quote]

kheb u gezien gij mij niet he 😆

[quote=”Scoobyfun”:285kczum]Mijn foto’s zijn te zien op http://www.Scoobyfun.magix.net

[/quote]
                      ik reed met de parade net achter je, herken het nummerbord 🙂

[quote=”S2″:358hhpzs][quote=”Scoobyfun”:358hhpzs]
                        [/quote]

In welke versnelling was dit? Ik zie wel 199 km/u, maar als ik de toeren zie waarbij dit gehaald wordt kan ik me moeilijk voorstellen dat hij al in 6de lag 🙂 [/quote]

In 4de, volgens mijn zoon kan je het zelfs zien op de foto maar ik zie helemaal niks …

S2

[quote=”Scoobyfun”:2w1a0mn6]

[/quote]

In welke versnelling was dit? Ik zie wel 199 km/u, maar als ik de toeren zie waarbij dit gehaald wordt kan ik me moeilijk voorstellen dat hij al in 6de lag 🙂

Mijn foto’s zijn te zien op http://www.Scoobyfun.magix.net

ken

[quote=”MichM3″:22gyy7fe][quote=”ken”:22gyy7fe]
                              Mich kheb zo net geleze dat de ophanging recht achteraan geplooid is van uwe 964 RS toch ni teveel schade aan hoop ik?
                              [/quote]

…nee hoor…aan m’n RS is niks aan…je hebt verkeerd gelezen denk ik…ik had het op die Martini replica van Van Beurden…die was er zondag ochtend ook af gegaan met schade rechts achter als gevolg.

…vroeger gaan slapen Ken…vroeger gaan slapen 😆 😉 [/quote]

oeps sorry, verkeerd geleze 😕
                              gelukkig maar dat er niets aan je RS is

tja kzou da toch eens moeten overwegen hé 😉

[quote=”ken”:310ysked]
                                Mich kheb zo net geleze dat de ophanging recht achteraan geplooid is van uwe 964 RS toch ni teveel schade aan hoop ik?
                                [/quote]

…nee hoor…aan m’n RS is niks aan…je hebt verkeerd gelezen denk ik…ik had het op die Martini replica van Van Beurden…die was er zondag ochtend ook af gegaan met schade rechts achter als gevolg.

…vroeger gaan slapen Ken…vroeger gaan slapen 😆 😉

Leuke fotos allemaal.

Ben toch tevreden dat ik zondag opgereden ben, eerst proberen wagen proper en droog te houden (sympathieke 996 4S die mij op E40 voorbij stak, gebruikte pinkers om te groeten) maar eens in de buurt van Luik begon het te regenen. Rond 11u30 paddock opgereden en zoals Koen en andere reeds schreven, rond 12u – 12u30 geen druppel meer gevallen en zon kwam piepen.

Inderdaad veel ongevallen, ik merkte dit al toen ik zat aan te schuiven om te parkeren dat de omroeper steeds riep om voorzichtig te zijn. De takelwagen moest constant aan en af rijden en zoals collega rijders van Nederland boven op het dak van de F1 boxen zeiden: Voor de gasten die hun wagen plooien hebben we geen medeleven maar wel voor diegene die hun sessies niet vol kunnen rijden, zij moeten telkens wachten totdat de baan vrij is.

Zoals gewoonlijk mijn keuzefotos terug te vinden op http://setakira-993.magix.net Films komen later (ben nieuwe soft aan het leren).

En even om in te pikken op de ongevallen:

Dit was een echt ongeluk want kon je zien aan de eigenaars gezicht maar na check besloten bumper eraf te halen en dan terug circuit op.

Geen idee hoe dit kwam, geen schade aan wagen maar linker voorwiel er gewoon afgevlogen?

Een engelsman:

Zelfde engelsman:

Wagen is wel stukse korter zo hé:

De reden waarom net voor de parade de fun maar 15min heeft kunnen rijden (net voor de Raidion beginnen schuiven en muur ingegaan)

Gelukkig hebben zer 2 😈

ken

was precies de moeite manne

kga morgen proberen verder te lezen en ff nog iets neer te schrijven, kga nu naar mijne nest.

Koen je hebt uw beestje ook terug (mss al eventjes), tevrede zeker

Tot hoors hé slaapwel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 157)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.