Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche Days Francorchamps 2007
- Dit onderwerp bevat 157 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 5 maanden geleden door Setakira.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Amai, al die 968’s achter elkaar 😛
Enne, ik zou Setakira toch maar in de gaten houden 😀 D
[quote=”911-lover”:rw24jzs7]
Mijn fotootjes staan [size=200:rw24jzs7]HIER[/size] en dan klikken op de juiste tab
Veelkijkplezier[/quote]
Euhm, ik zie de tab met Francorchamps, maar als ik erop klik gebeurt er niets.
Zie geen foto’s verschijnen.[quote=”RSR”:3hf6vum6][quote=”chris_lbr”:3hf6vum6]Tja, wie weet krijgen we daar de vrijdag nen hele dag mist… 🙄
Hm ! ‘k Weet niet of de mistlampen op onze 951 nog wel aangesloten zijn… 😕 [/quote]
Ze werken de mistlampen[/quote]
Ze werkten niet , maar ik heb ze werkend gekregen (alsook de electrische ramen , spiegels en ventilator) 😉
[quote=”Rufie”:3hf6vum6]Ik ben net thuis.
Voor al die zwartkijkers die zitten te hopen dat het gaat regenen : het is dus al 2 dagen schitterend weer geweest.
[/quote]Dat bedoel ik. Ook vandaag door de regen naar daar gegaan. Bij aankomst heeft het hoop en al nog 15 minuten gemiezelt en toen werd het droog. Een paar uur later brak de zon zelfs door en werd het nog meer dan aangenaam.
Ook in stralende zon terug naar huis gereden.
Dus voor iedereen die vanwege het weerbericht en de mogelijke regen is thuis gebleven heeft dus dik ongelijk gekregen dit weekend.
Ik heb er een rood/bruin kleurke aan over gehouden en mijn voorhoofdje brand nog steeds 😀Mijn fotootjes staan [size=200:3hf6vum6]HIER[/size] en dan klikken op de juiste tab
Veelkijkplezier
ni te doen he…GT3’s en RS’en lijken er wel aan de bomen te groeien…in alle kleurkes 8)
De voormiddag was miezerig met motregen maar eens na de middag werd het alleen beter, zonniger en warmer. ‘t Was tof! En inderdaad …. het leek wel of de RS-jes en GT3’s in aanbieding waren. Er reden er erg veel, zowel 964 RS, 996 GT3, 996 GT3 RS en ook een paar prachtige 997 GT3 RS – en 😯 8)
Wij waren rond 12 uur daar. Toen is het gestopt met regenen, en het is verder heel de dag mooi weer geweest !!!
‘t Was dus een zalige dag, met enorm veel mooie Porsches, en zoals altijd een schitterende parade met 626 wagens 8)
De foto’s komen eraan. (‘t zijn er zo veel dat het even kan duren … 😉 )
Hier is alvast een sfeerbeeld :Zaterdag schiterende dag gehad…tot vrij laat ‘s avonds gebleven. Zelf ni kunnen rijden wegens overvol en niemand die forfait gaf, maar dat kon ik wel denken…heb toch een paar rondjes mogen meemaken in andere wagens en veel lol gehad. Ben langs de openbare weges meegereden in een GT3 RS en dat was ook ni mis…die sound!!! 8)
Vandaag zijn we nog es richting Spa gereden, maar door het slechte weer en de parade die me niet echt interesseert, waren we om 14u al terug thuis.
Groeten aan allen die we gezien/gesproken hebben..merci voor het leuke weekend en afspraak zeker en vast weer volgend jaar!!! En dit keer wel met deelnemersticket voor het circuit! 😉
Ik ga tegen 8u30 aan de Texaco in Groot-Bijgaarden op de meute Porsches wachten van PCT 😆 8)
[quote=”Scoobyfun”:1og8p6eh][quote=”targaboy”:1og8p6eh][quote=”Scoobyfun”:1og8p6eh]Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
We komen met een Cayenne turbo.[/quote]cool dan gaan we elkaar zeker nog zien wij vertrekken in wetteren om 8.15u aan de autostrade als er zijn die meewillen ist moment he[/quote]
Wij vertrekken vanuit Merelbeke rond 08.30h, maar mijn kameraad heeft nogal een zware voet, we zullen mekaar wel zien 😀 [/quote]
Ik vertrek in Dilbeek om 9h.
Rond 9h45 afspraak aan de Shell op de E40, net voorbij afrit E314 …
Dus wij rijden normaal gezien heel dicht bij elkaar 🙂
[quote=”targaboy”:2zzipbzm][quote=”Scoobyfun”:2zzipbzm]Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
We komen met een Cayenne turbo.[/quote]cool dan gaan we elkaar zeker nog zien wij vertrekken in wetteren om 8.15u aan de autostrade als er zijn die meewillen ist moment he[/quote]
Wij vertrekken vanuit Merelbeke rond 08.30h, maar mijn kameraad heeft nogal een zware voet, we zullen mekaar wel zien 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.