Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
      25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 157)
      • Door omstandigheden moeten wij morgen forfait geven…

Het weer klinkt inderdaad zoals vorig jaar, mooi dus …
          Mijn batterijen zijn geladen, lenzen zijn gekuist, toestel onstoft 😆
          Tot morgen 8)

Ik ben net thuis.

Voor al die zwartkijkers die zitten te hopen dat het gaat regenen : het is dus al 2 dagen schitterend weer geweest.
            Regen is er gisterenavond met bakken uit gevallen rond 23:00u, maar overdag nog geen druppel gezien.

Nu te laat om al mijn bevindingen te vertellen. Als één ding echt frappant is, is het de kwaliteit van de wagens op circuit. GT3 en GT3 RS is daar eigenlijk een banale auto aan het worden. Niet te geloven.

Foto’s volgen nog.

Greets,
            Rufie.

Kan er al iemand vertellen hoe het geweest was vandaag ?

Miguel, you’ve got mail! 😉

[quote=”Scoobyfun”:3q1qaoo7]Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
                  We komen met een Cayenne turbo.[/quote]

cool dan gaan we elkaar zeker nog zien wij vertrekken in wetteren om 8.15u aan de autostrade als er zijn die meewillen ist moment he

Anoniem

[quote=”targaboy”:1udnxza2][quote=”chris_lbr”:1udnxza2]
                    Ik vrees dat we er zondag een kruis over zullen kunnen maken. Spijtig want je had met ons kunnen meerijden in de parade.

Rest nu alleen nog de vrijdag met de Martini. Ben benieuwd wat Francorchamps op een natte baan gaat zijn… 😕 [/quote]

bang van water gelijk gewoonlijk alle man ie zal nie smelten ze 😆 [/quote]

Smelten in water ? 😕 Da heb ik nog niet meegemaakt. In de warmte (zon) smelten daarentegen…
                    Maar daar heb ik gene schrik van, van regen ook niet trouwens. ‘t Is gewoon een feit dat ik mijn TT’ke zo goed mogelijk wil conserveren. Daarbij, de man die mijne vorige P (de 930) heeft overgekocht was juist ook zo iemand als ik en die was er zeer mee opgezet dat de 930 al meer dan 2 jaar geen druppel meer had gezien. Hij deed dat ook met zijn wagens (was een verzamelaar). Ge ziet dus dat het (dat droog houden) wel eens van pas kan komen é… 😀

Iemand al een rapport gelezen over het weer boven het circuit?

Twijfel nog voor morgen, hier is het wel droog maar bewolkt…

Ik kom zondag samen met mijn zoon en zijn (toekomstige) schoonvader.
                        We komen met een Cayenne turbo.

[quote=”chris_lbr”:1u1q9dv4][quote=”furman”:1u1q9dv4]Bedankt voor het voorstel !
                          Om dan effe geprakt te zitten ? Je moet er toch iets voor over hebben he ? 😆 [/quote]
                          Ik vrees dat we er zondag een kruis over zullen kunnen maken. Spijtig want je had met ons kunnen meerijden in de parade.

Rest nu alleen nog de vrijdag met de Martini. Ben benieuwd wat Francorchamps op een natte baan gaat zijn… 😕 [/quote]

bang van water gelijk gewoonlijk alle man ie zal nie smelten ze 😆

[quote=”chris_lbr”:29kermem]Tja, wie weet krijgen we daar de vrijdag nen hele dag mist… 🙄

Hm ! ‘k Weet niet of de mistlampen op onze 951 nog wel aangesloten zijn… 😕 [/quote]

Ze werken de mistlampen

Anoniem

Tja, wie weet krijgen we daar de vrijdag nen hele dag mist… 🙄

Hm ! ‘k Weet niet of de mistlampen op onze 951 nog wel aangesloten zijn… 😕

Zoals MichM3 al zei… Spa heeft een speciaal en apart klimaat. Allen daarheen en we zien het daar wel! 😉

hmmm, als het echt slecht weer is twijfel ik ook (toch altijd teveel werk).

KMI geeft: zwaar bewolkt met matige of hevige regen 😥

Geen probleem Chris, ik vond je voorstel wel super !

Anderzijds heb ik toch voldoening om jullie allemaal te fotograferen.
                                    Wel spijtig van het weer, maar sprays fotograferen is eens wat anders 😆

Hopelijk gebeuren er geen onnodige ongevallen van overmoedige chauffeurs .

Zo, voor degene die ‘s zondags komen … tot zondag !

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 157)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.