Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
      25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 157)
      • Hebben jullie een specifieke samenkomst plaats?

Mvg,

Geert

Dan mag je heel zeker alleen rijden moest dit zo zijn.
          Ik hoop nu al dat ik nog wakker genoeg zal zijn om op droog te rijden.Mijn nachtrust tussen Zandvoort en Francorchamps kan ik door omstandigheden helaas al op mijn natte borst schrijven.
          Dus duimen voor droog weer (wat normaal gezien toch aangezegd is) 💡

Anoniem

[quote=”furman”:gvswkjkg]Bedankt voor het voorstel !
            Om dan effe geprakt te zitten ? Je moet er toch iets voor over hebben he ? 😆 [/quote]
            Ik vrees dat we er zondag een kruis over zullen kunnen maken. Spijtig want je had met ons kunnen meerijden in de parade.

Rest nu alleen nog de vrijdag met de Martini. Ben benieuwd wat Francorchamps op een natte baan gaat zijn… 😕

Dan kan je toch gewoon langsrijden als je toch in de buurt bent 😉

IK GA OOK OP ZONDAG.
                ZATERDAG EERST NAAR CINEY , DAAR IS ER DE JAARLIJKSE OLDTIMERBEURS.

Gewoon komen S2

Ook met wat regen moet dit leuk zijn 😉

Je hebt gelijk Mich. Vorig jaar waren er in Vlaanderen overal buien. In Spa was het bijna 30 graden en werd er in het zwembad buiten gezwommen. Zeker niet luisteren naar de voorspellingen. Zelfs als het regent kan je leuke foto’s nemen 😉

Greets,
                    Rufie.

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE !

Hmmmm…dat zal wel nog meevallen denk ik…zaterdag onweders, zondag weet ik het ni…en Spa heeft zo’n speciaal klimaat. 2 weken terug waren wij ook in Spa. Overal in het land regen en buien…in Spa een ganse namiddag lekker weer. Pas ‘s avonds om 19u is het beginnen regenen.

Weer of geen weer…ik kom!

S2

Aangezien ze voor dit weekend 100% regenkans geven en het totale zonneschijn gehalte beperkt wordt tot 1 uur, denk ik dat ik forfait ga geven.
                        Tenzij er dus nog veel verandert aan het weer zal het voor de volgende keer zijn.

Dag iedereen,

Stef is even weg dus ik profiteer ervan om te vragen of jullie hem even gelukkige verjaardag kunnen wensen. Jaja, mijn schatje wordt vandaag maar liefst 40 jaar! Hij hangt dit liever niet aan de grote klok maar ikke wel! 😀 Zeg het voort en iedereen al hartelijk bedankt! Tot binnenkort ergens ..

Ann (vrouwke van Stef)

ik heb nog enkele dagen puzzelwerk voor de boeg maar het zal wel lukken: ben zondag van de partij met nummer 348.

Dat is idd balen.
                              En Verellen , tja 😕

[quote=”911-lover”:3k4j1nzw]Hoe komt het ❓
                                Is ze dan nog in de garage voor de verlaging ❓ [/quote]

2 maand geleden is er op een parking te gent een remork van een wagen gevlogen waarbij de dessel (haak) in men deur terecht gekomen is …

ondertussen reeds afspraakje gemaakt bij porsche verellen voor de reparatie (waar ik dus gistere pas mocht voor langskomen… super service… 2 maand wachten 😆 )

vorige week op de parking van men werk ook nog deukje in de voorbumper dankzij 1 van men collega’s 🙄

in de 8 jaar dat ik men rijbewijs heb, heb ik nog nooit een ongeval of dergelijke gehad, maar het is nu wel ondertussen al de 4de keer dat ze tegen men (goed) geparkeerde wagen rijden 😡

Hoe komt het ❓
                                  Is ze dan nog in de garage voor de verlaging ❓

ik ben ook present op zondag

wel met de golf 5 vervangwagen en niet met de P 🙁 (

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 157)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.