Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie
  • Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
    25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 157)
    • ik rij meteen richting Spa…ik zie jullie daar wel 😉

Heb net even nagekeken en gaan toch niet aansluiten bij PCT. Das nog eens 100 km extra voor ons.

Wij rijden dus rechtstreeks en zien jullie ginder wel.
        Zijn er nog die van A’pen gaan of daar passeren?

have fun Porschisten…..! 8)

Hoe gaan we daar afspreken of elkander treffen ?
            Zoals verleden jaar vond ik het super gezellig.
            Ergens rond 11 of 12u afspreken aan de stand van Porsche ❓

nee het is zeker geen probleem om mee aan te sluiten
              hoe meer vreugde hoe meer leute 😉

in het terugkeren is het alleen voor leden want we tracteren er nog eentje 😉 😀

hey Maarten,

wij gaan normaal gezien ook op Zondag. Zijn ook van plan meet PCT mee te rijden.
                Denk niet dat het echt een probleem is als je als niet lid mee wil aansluiten.

Groeten,

Stefan

S2

Als het weer een beetje mee zit (als het dus niet regent 🙂 )
                  dan gaat onze 914 ook mee naar zijn eerste treffen.

We gaan zondag, wie gaat er nog op zondag?

(Ik dacht er eerst aan om mee te rijden met Porsche Club Tielt, maar ik zie dat dit enkel voor leden weggelegd is.)

Misschien dat ik eerst op mijn gemakje alleen naar Francorchamps rijdt, dan kan ik op mijn eigen tempo (en dat van de 914) de rit aanvangen. En hopen dat de 914 hier ook van houdt en me niet in de steek laat.

Misschien toch maar eens informeren naar een lidkaartje van Touring of VAB 🙂

Hmm, vorig jaar heeft Dave nochtans bijna 2,5u achteraan in de cabrio opgeplooid gezeten hoor 😛

denk dat het komt omdat ik niet direct circuit opkon maar lang moest aanschuiven, 3 toeren maken en dan terug klein uurke aanschuiven om van circuit op parking te geraken…

De parade duurt geen uurtje dus dat moet nog kunnnen achter in een P 😈 😉

Anoniem

Als de mijne “klaar” is ben ik zeker bij….. 😆 😀

ik kan er dit jaar (spijtig ) niet bij zijn.
                          We gaan met POCA naar Stuttgart om ‘t fabriekske te gaan bezoeken , ik denk dat ik daar ook wel wat zal zien zeker ! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Bedankt voor het voorstel !
                            Om dan effe geprakt te zitten ? Je moet er toch iets voor over hebben he ? 😆

Anoniem

Tja, met de 951 rijden we alleen maar de vrijdag en daar is volgens mij de mogelijkheid om als passagier mee te rijden al volzet.

Als’t goe weer is komen Sonia en ik ook de zondag af met de 993. Maar we rijden dan wel enkel mee in de Parade. Als je zin hebt om er vanachter in te kruipen, no problemo. Maar ‘t is wel smallekes om daar 1 a 2 uur in te gaan zitten. Als je zelf een P hebt, dan ben je beter af om ook gewoon mee te rijden in de parade…

Ik ben er niet zondag en rijd ook niet op circuit zelf.

Niemand ??? 😯

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.