Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie
  • Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
    25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 157)
    • Mocht er voor zondag een plaatsje vrij zijn, zou ik wel graag een doopje hebben 😉

Zijn zal ik er zeker en aan deze post te lezen en te interpreteren zalmijn schatje , en daar bedoel ik niet die leuke meid hier , ook bij zijn 😀

Ik zal er niet zijn maar onze Koen zal er zeker wel bij zijn.

[quote=”Daggie”:3gipeuqk]En mag je dan meedoen op die circuit-rondrit? 🙂

Lijkt mij wel leuk om foto’s te nemen …

Op circuit zelf rijden, is niet aan mij besteed 🙂 [/quote]

Met de parade mag iedere Porsche meerijden en hoe meer hoe liever, vorig jaar 685 wagens, hopelijk dit jaar boven de 700 🙂

Iedere bezoeker kan gratis binnen.
                Ben je niet met een porsche kan je steeds parkeren op de parkings aan het circuit, maar niet op de ‘hoofd’parking.

[quote=”MichM3″:3cx7xhsd]met Porsche mag je elke dag gratis binnen als bezoeker…de plaatsen achter de paddock doen dienst als parkings 😉 [/quote]

zonder porsche moet je dus betalen om binnen te komen als bezoeker????

En mag je dan meedoen op die circuit-rondrit? 🙂

Lijkt mij wel leuk om foto’s te nemen …

Op circuit zelf rijden, is niet aan mij besteed 🙂

met Porsche mag je elke dag gratis binnen als bezoeker…de plaatsen achter de paddock doen dienst als parkings 😉

Kan je gewoon op zondag ook nog binnen met een Porsche?

Of enkel als bezoeker en Porsche op bezoekersparking?

Ik heb je een mailtje gestuurd!
                          Pascal

aan Pascal:
                            ik ben reeds ingeschreven en ik heb reeds betaald voor de sport-sessie op zondag. De 911 is nog niet klaar (moet eigenlijk nog gespoten worden) en het zal krap worden om klaar te geraken.
                            Als ik niet op tijd klaarkom 😉 verkoop ik mijn ‘inschrijving’.
                            zal niet moeilijk worden want een paar jaar geleden had ik hetzelfde voor en heb ik mijn ‘ticket’ de dag zelf nog op francorchamps verkocht.
                            Ben ik wel op tijd dan kan er (tot nu toe nog) één passagier mee voor 1 sessie.

En het zal er niet beter op worden.

Collega (goede kameraad van de organisator), kan er ook al een tijdje geen meer krijgen. Nu zijn ze aan het zien of ze er geen 4 dagen van kunnen maken in de toekomst want voorrang geven aan de deelnemers vorige jaren blokkeert nieuwe rijders en er zijn meer en meer bedrijven geïnteresseerd om hun (beste) klanten een aangename dag te geven.
                              Zijn 4 (of waren het er nu al 6, kan niet meer volgen) wagens (GT3s en RSRs) zijn voor het ganse weekend al verhuurd aan bedrijven, dus privé geen meer te huren 🙁

Mocht iemand nog een ticket voor de Sport of Fun te koop weten of iemand die niet kan gaan en er toch een heeft… , ik ken iemand die ernaar op zoek is. De boel is al een tijdje volzet namelijk.

Anoniem

Tudjuuuu ! Da moet ! Anders staan we daar vrijdags schoon met onze witte…

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.