Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie
  • Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
    25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 157)
    • ik ook ,
      hoop alleen dat alles in orde is voor dan
      het zal men eerste porschedays zijn met mijn eigen porsche 😀 D D D D

Voor wie een opwarmertje wil voor het Porsche-weekend :

Foto’s Porsche Days 2006 :
        Klikkk

Over de Club van Francorchamps :Klakkk

Over de werken op’t circuit – getrokken op 1/05/2007Broemmmm

Tot binnekort allen !!!

Mvg, RacePix

http://www.racepix.be/index.html

wij gaan zaterdag om 18u en 18u30 op het circuit met de classic club.
          Tzal ook de eerste keer zijn 😉 😀

Remolie is vrij recent chris..de wagen heeft al wat circuit km’s achter de rug en is steeds correct geprepareerd en onderhouden…’k heb de facturen erbij 😉 …thanks trouwens voor de goede raad! 😀

Anoniem

Een goeie raad Mich : als het al een hele tijd geleden is dat je remolie nog werd vervangen (als ze al ooit vervangen werd) doe het dan nu. Want met oude “vervallen” remolie ga je na een paar rondjes dikke remproblemen krijgen.

[quote=”MichM3″:1wlw20ue]met de RS, ja…op circuit zal ik mijn doop krijgen…eerst van een paar mannen die het kunnen en daarna zal ik er mezelf wel aan wagen…op het laagste niveau hoor 😉 [/quote]

Zaterdag ga ik er ook zijn, als je dan rijdt zal ik wat foto’s van je prachtige RS in actie nemen!

[quote=”Godspeed”:129djuqn][quote=”MichM3″:129djuqn]ben er vanaf vrijdag avond 😀 [/quote]
                  Met de RS? En ga je ook meerijden op circuit?[/quote]

met de RS, ja…op circuit zal ik mijn doop krijgen…eerst van een paar mannen die het kunnen en daarna zal ik er mezelf wel aan wagen…op het laagste niveau hoor 😉

Moest er iemand een plaatjes vrijhebben in zijn Porsche, dan rijd ik graag mee..

Groeten T

Hier zie je wat meer van de werken :

http://www.spa-francorchamps.be/gfx/tra … index5.htm

Hoe is stand van zaken tegenwoordig op het circuit???? 🙄

[quote=”MichM3″:ozmxa6ke]ben er vanaf vrijdag avond 😀 [/quote]
                          Met de RS? En ga je ook meerijden op circuit?

Ik ga zondag eens kijken.

Hmmm… bezoekje aan Stuttgart, ook heel leuk!

ik zal niet kunnen komen dit jaar , 😥 , we gaan met POCA naar Stuttgart.
                              We kregen alleen nog dat weekend om de Porsche fabriek te kunnen bezoeken 😛

Ik van donderdagavond 😉

ben er vanaf vrijdag avond 😀

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.