Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
      25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
      • is het mogelijk om in tentje te overnachten?

ik heb zo iets opgevangen dat we met PCCB het hele weekend zouden gaan! 😀
          Zou dat maar waar zijn.
          Vorig jaar voor de eerste keer geweest en het was een unieke ervaring.
          Zou het zeker nooit meer willen misen ❗ 😀

Ok, ik moet toegeven ik had de flyers en poster al een maandje, maar nu werd het echt tijd om deze te scannen en op het forum te zetten:

Hopelijk komen jullie allemaal want dit jaar moeten we zeker de 700 Porsches in de parade kunnen halen, zijn er maar 20 meer dan vorig jaar 😀

Ik ga zowiezo zondag.

ik ga dit jaar ook is een kijkje komen nemen…

ziet er wel leuk uit daar 8)

Anoniem

Ik dacht 300 euro. Neem je 2 dagen dan is het wel iets minder dan 600 euro enz…

Hoeveel kost het om een dag te rijden ?

circuitrijden is niks voor mij denk, durf op de baan wel zot doen maar dan ook als het ni te druk is 😉 .
                    Mischien mag ik met iemand wel is meerijden 😳 .

Net als pirouetjes draaien hé Seta 🙄 😈 😉 😆 😆 😆

[quote=”cabrio’87”:dv8o2jwe]want door je remmen duwen is echt niet leuk! 😈 [/quote]

adrenaline rush 😛

ik denk dat in de “sport” meerijden net iets veiliger is “dan in de”fun” ,die mensen weten net iets beter wat circuit rijden kan veroorzaken .
                          De wagens zijn er misschien ook (soms) een klein beetje beter op voorzien;(bv. blauwe olie)want door je remmen duwen is echt niet leuk! 😈

Misschien dit jaar overleggen om een stapje hoger te gaan (al rijden we bij mooi weer wel op slicks 😉

als je betaalt mag je meerijden ja, laat ons zeggen dat ik vorig jaar een 5tal geblutste wagens heb gezien, niks te erg, blikschade variërend van pakweg 1000€ tot 15.000€

en de volgende 4 meer details

en de volgende 4

Alles hangt ervan af hoe je wil rijden en er zijn 3 categoriën:
                              Fun (de amateurs met gewone banden zoals Koen en Chris 😉 )
                              Sport (de amateurs die al wat gewoon zijn met gewone banden)
                              Race (de echte amateurs & profs met racewagens met slicks erop)

Ben nu niet meer 100% zeker van de namen maar categoriën zijn wel correct

[quote=”cabrio’87”:795ys0fu]Vor ons altijd een tof weekend, plezante dagen en ‘s avonds met enkele toffe mensen wat gaan eten en drinken . Wel redelijk vermoeiende dagen,zeker als je een dagje op circuit hebt gereden ![/quote]

Mag iedereen zomaar op’t circuit rijden ofwa?
                                Ni veel accedenten dan?

Vor ons altijd een tof weekend, plezante dagen en ‘s avonds met enkele toffe mensen wat gaan eten en drinken . Wel redelijk vermoeiende dagen,zeker als je een dagje op circuit hebt gereden !

Inderdaad. Dan proberen ze zoveelmogelijk Porsches tegelijk rijdende op het circuit te hebben.
                                    Dat is echt een hele belevenis.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.