Porsche Days Francorchamps 2007

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Francorchamps 2007

• Maker
    Discussie
  • Het evenement van het jaar heeft de datum voor volgend jaar vrij gegeven.
    25 , 26 en 27 mei worden alle Porschefreaks op Francorchamps verwacht.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
    • is het mogelijk om in tentje te overnachten?

0

ik heb zo iets opgevangen dat we met PCCB het hele weekend zouden gaan! 😀
        Zou dat maar waar zijn.
        Vorig jaar voor de eerste keer geweest en het was een unieke ervaring.
        Zou het zeker nooit meer willen misen ❗ 😀

0

Ok, ik moet toegeven ik had de flyers en poster al een maandje, maar nu werd het echt tijd om deze te scannen en op het forum te zetten:

Hopelijk komen jullie allemaal want dit jaar moeten we zeker de 700 Porsches in de parade kunnen halen, zijn er maar 20 meer dan vorig jaar 😀

Ik ga zowiezo zondag.

0

ik ga dit jaar ook is een kijkje komen nemen…

ziet er wel leuk uit daar 8)

0
            Anoniem

Ik dacht 300 euro. Neem je 2 dagen dan is het wel iets minder dan 600 euro enz…

0

Hoeveel kost het om een dag te rijden ?

0

circuitrijden is niks voor mij denk, durf op de baan wel zot doen maar dan ook als het ni te druk is 😉 .
                  Mischien mag ik met iemand wel is meerijden 😳 .

0

Net als pirouetjes draaien hé Seta 🙄 😈 😉 😆 😆 😆

0

[quote=”cabrio’87”:dv8o2jwe]want door je remmen duwen is echt niet leuk! 😈 [/quote]

adrenaline rush 😛

0

ik denk dat in de “sport” meerijden net iets veiliger is “dan in de”fun” ,die mensen weten net iets beter wat circuit rijden kan veroorzaken .
                        De wagens zijn er misschien ook (soms) een klein beetje beter op voorzien;(bv. blauwe olie)want door je remmen duwen is echt niet leuk! 😈

0

Misschien dit jaar overleggen om een stapje hoger te gaan (al rijden we bij mooi weer wel op slicks 😉

0

als je betaalt mag je meerijden ja, laat ons zeggen dat ik vorig jaar een 5tal geblutste wagens heb gezien, niks te erg, blikschade variërend van pakweg 1000€ tot 15.000€

en de volgende 4 meer details

en de volgende 4

Alles hangt ervan af hoe je wil rijden en er zijn 3 categoriën:
                            Fun (de amateurs met gewone banden zoals Koen en Chris 😉 )
                            Sport (de amateurs die al wat gewoon zijn met gewone banden)
                            Race (de echte amateurs & profs met racewagens met slicks erop)

Ben nu niet meer 100% zeker van de namen maar categoriën zijn wel correct

0

[quote=”cabrio’87”:795ys0fu]Vor ons altijd een tof weekend, plezante dagen en ‘s avonds met enkele toffe mensen wat gaan eten en drinken . Wel redelijk vermoeiende dagen,zeker als je een dagje op circuit hebt gereden ![/quote]

Mag iedereen zomaar op’t circuit rijden ofwa?
                              Ni veel accedenten dan?

0

Vor ons altijd een tof weekend, plezante dagen en ‘s avonds met enkele toffe mensen wat gaan eten en drinken . Wel redelijk vermoeiende dagen,zeker als je een dagje op circuit hebt gereden !

0

Inderdaad. Dan proberen ze zoveelmogelijk Porsches tegelijk rijdende op het circuit te hebben.
                                  Dat is echt een hele belevenis.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 157)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.