Porsche days Francorchamps 2015 editie 15

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche days Francorchamps 2015 editie 15

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft interesse om samen naar Francorchamps te rijden zondag 10 mei 2015.
    We kunnen eventueel samenkomen aan het Atonium om 8u15.

Diegene die in de parade meerijdt, kan eventueel zijn standlichten opzetten zodat we zien wie er van het forum is.

Voorgaande jaren was er een toegangsticket nodig die je betaalt voor je binnen rijdt en nadien is de parade gratis… Het is een parade en geen race!

2015_porschefrancorchampsdays.jpg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • 😉 ik laat iets weten als hij helemaal klaar is (nightshift) en de PFB kortingscode actief is !

[quote=”pvdw” post=204554]Site is nog niet 100% af en een collectie wordt nog continu aangevuld. [/quote]

Inderdaad even snel alle foto’s toevoegen, want zo kan ik moeilijk kiezen ;-). Zondag ook op je stand geweest, maar was toen een beetje druk …
        [u][i]
        PS:[/i][/u] wat ik ook wel leuk vind is dat je winkels hebt in Miami ;-).

Hey HIS,

Zaten uiteindelijk in box 38, ben er echter niet veel geweest, op de stand was het continu druk 🙂 viel serieus in de smaak van de porschisten! dus vooral daar te vinden geweest tenzij ik snel iets gaan eten of snelle rondjes aan het draaien was 😉

Ik bezorg je de link en een speciale PFB kortingscode 😉
          Site is nog niet 100% af en een collectie wordt nog continu aangevuld.
          Grtn

beste, in box 42 zaten allemaal Duitsers. Ik heb u dus niet gezien. Op uw ‘stand’ was uw partner/medewerkster druk bezig.
            Kan je mij de link doorsturen van de kledij die je verkoopt.

@his…inderdaad te herkennen 😉

Rode gt3, zwarte striping en “GPO” bestickering, zit samen met paar anderen in box 42 maar zal voornamelijk aan en rond onze stand in village te vinden zijn…

Bedankt voor bandenwissel, echter niet eerste keer op spa, ver van, maar wel voor het eerst in de “race” sessie,

Zoek dus naar de traagste tussen de snelle mannen… Kan ik meer van leren dan tussen tragere te rijden en enkel m’n ego te strelen omdat ik sneller ben 😉

Ziet er wat wisselvallig uit dus lijkt me perfect voor net ingereden setje Trofeo R’s

See you in Spa !

ik stap zeker eens binnen. In welke box zit je of te herkennen aan…’grandprix-originals’
                …de interesse op het forum is minder; nu geweten is dat we niet binnen mogen parkeren…ik vermoed dat vroege vogels zondag nog wel binnen mogen tot de parkings vol staan…
                ps: zorg voor aangepaste banden voor de nodige voorzichtigheid met het regenweer. Francorchamps heeft een reputatie omtrent de juiste keuze van banden…

His, ben al ter plaatse, anders met plezier. leuk dat er is iemand uit Brusselse vertrekt 😉

Post misschien best is nog is in reeds bestaande topic. Zal misschien meer gelezen worden.

Heb ook een stand in commercial village: grandprix-originals
                  Spring gerust binnen.

C U THERE

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.