Porsche Days Francorchamps 2020 PFB Drivers

Home Forum Zeverhoekje Porsche Days Francorchamps 2020 PFB Drivers

• Maker
    Discussie
  • Daar de PDF 2020 niet doorgaan, stel ik voor om op een ludieke manier een alternatief te posten.
    1. Post een foto met racing pak en helm, of enkel helm met de P (of zonder de P)
    2. Post een foto of filmpke van je eigen ludieke manier om het gemis van de PDF op te vangen (bv gras afrijden met racepak)

ikzelf ga vanavond op de sect. poort van de carport 2 rondjes projecteren van de PDF 2018 met de Krok, en vanuit de Boxster met de GoPro dit opnemen.
    Niet afkomen dat je geen tijd hebt om dit te doen, denk dat we nu allemaal tijd over hebben.
    Suc6 !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Mijn P en P helm, hetzij een Peugeot Helm van Bell die Ricard Burns gedragen heeft Rally Monte Carlo 2002. En perfect mijn maat 😉

Zal iets boven de 3min geweest zijn.
        Krok is de piloot, ik zat er bij om de gewichtsverdeling te optimaliseren 😀 😀 😀

@ The Fab mooi gedaan en leuke muziek erbij. :up: :up: :up:

Nice Ride! Enig idee van de rondetijd?

‘The Stig’ in nieuwe outfit :up:

Gisteren met de gebuur, pakske aangetroken en om 20u dagelijks applaus met de geburen.

Daar we niet naar het circuit kunnen gaan, brengen we het circuit naar huis.
                  Sorry voor de slechte kwaliteit, opname is deze nacht gemaakt.
                  Projector op het dak van de Boxster en GoPro in de Boxster.

Tourke met de Krok in 2018, op 1:19 > Vandamme !

https://youtu.be/mwvCJvAV3zQ

[quote=”Racy” post=281223]Snoerken is uw helm te klein of uw koppekken te dik? :drink:[/quote]

Da laatste denk ik ! 😉

Hey Krok & Fab, willen jullie in het vervolg duidelijk maken aan de pitspoezen dat badpak verplichte uitrusting is? :up:

Snoerken helm te klein of koppeken te dik ? :drink:

Snoerken is uw helm te klein of uw koppekken te dik? :drink:

XXX

Dagje Nurburgring met enkele forumers… 2015

Porsche Francorchamps day 2020

Porsche days 2020 . :bounce:

@ The Fab , ik krijg geen foto geplaatst

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.