Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 289)
      • Ook effe tijd gemaakt om wat foto’s online te zetten.
        Het was een regenachtige editie, maar daarom was de sfeer er niet minder om.

Album staat HIER

Een paar proeverkes :

Greets,
        Rufie.

Zeer knappe foto’s

Sent from my iPad using Tapatalk HD

kist kist kist….. 🙂

enkel circuit

vind ze heel knap ! en is iets anders dan de typische foto’s die langs de baan ter plekke trekken ! mooi werk !

Ik heb er nog 2. Helaas zijn ze niet haarscherp, stond nogal op een lastige plaats daar 🙁
              Rijd je er ook mee op de baan? Of enkel circuit?

Als je zin hebt om een shootje te houden eens? Altijd welkom.
              Ik sta te springen om foto’s te nemen van een kist zoals deze *luv

[quote=”Momenol” post=168636]
                Heb helaas geen forumers gespot.

/quote]

toch wel…. it is I 😀

moest je er nog hebben, altijd welkom. spijtig dat nr er los ophangt …te snel gereden voor de sticker :happy:

:up: Heel mooie foto’s :respect2:

Prachtige foto’s en blijkbaar nog goed weer gehad?? :coolness:

Eindelijk even de tijd om mijn reactie en wat foto’s hier neer te zetten 😀

Ik ben zondag geweest. Het weer was verre van goed, maar als het droog was scheen het zonnetje toch lekker.
                      Veel mooie en vette dingen gezien. Was echt de moeite!

Was eveneens mijn eerste keer op Spa.

Hier wat foto’s:
                      Heb helaas geen forumers gespot.

[quote=”Ghost” post=168526]Mooie beelden.
                        Zeker met die extra grafieken :up: met welk toestel / programma doe je dit?[/quote]

Combinatie van:
                        Harry’s lap timer op iPhone of android
                        Externe gps ontvanger ( 20Gz 20 signalen/s ipv 1/s ofzo op interne ontvanger iPhone)
                        OBD dongle voor toerental, temperatuur enz, staat op deze beelden niet op
                        Kan ook met extra camera (hier ook niet op) en reference lap in klein beeld bv
                        Hogere beeldkwaliteit dan op YouTube versie

Ook in de app: Grafieken die rijlijen, g-krachten en snelheden vergelijken

Best app buy ever ! Zal is kijken of ik nog t’een en t’ander kan posten als je wil

Idd Was leuk enkel weinig standhouders 🙁

Het was opnieuw heel leuk .Heel wat mensen ontmoet andere dan weer niet gezien .

Mooie beelden.
                              Zeker met die extra grafieken :up: met welk toestel / programma doe je dit?

Wisselend weer, niet altijd alles kunnen geven maar laatste sessie van het weekend maakt dan weer veel goed….
                                Geen nieuwe besttijd maar kwam wel in de buurt, passagier na het filmpje nog gaan afzetten om een “qualifying” lap te proberen maar de kans niet meer gehad, wel nieuwe virtual best ( combinatie beste sectortijden) 2.51.43 :relaxman:
                                hoop ooit onder de 50 te geraken… 28 mei nog is proberen :-))

Staat minstens één bekende pfb’er naar einde video toe 😉

[video]http://youtu.be/pk4rzw8e4Oc[/video]
                                YouTube

917

Tijdens de parade, 997 turbo met skibox. :respekt:

Wie nog enkele foto’s van zaterdagnamiddag wil zien, neem even een kijkje op de FB pagina van Carrera Motors

Porsche Francorchamps Days

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.