Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche days Francorchamps
- Dit onderwerp bevat 289 reacties, 86 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door
bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Hier ook leuke dag gehad…was fijn geweest iemand van het forum te ontmoeten….volgende keer ergens een kleine stand of zo?
Beetje kou, beetje regen, beetje wind, maar eeuhm veel *porsche
And that’s what it’s all about….. :relaxman:
Enkele beeldjes…..Attachments:En nog een paar om de sfeer compleet te maken :relaxman:
Attachments:Vond het een geslaagde dag, ondanks de vele regendruppels… hierbij wat sfeerbeelden. De sluitingsrit was sensationeel.
Attachments:Ik ben er niet bij geweest en kijk al uit naar foto’s. Graag indien beschikbaar foto’s van 3.2 coupé’s die te koop stonden met gegevens verkopers. Dat zou de max zijn. Mijn zoekgeduld raakt op!!!
vandaag ook gaan zien, en de opkomst was idd wat minder komt merendeels door het slechte weer.
Maar al bij al toch een leuke dag gehad 😆Kan er iemand het juiste adres posten van q8 afspraak morgen 8 uur dan gebeuren er geen misverstanden :applaus:
Ik zie het toch niet zitten met zo’n.
Wij gaan een jaartje passen :salut:[quote=”benny996″ post=168403]… het is wel niet meer gratis vanaf nu moet je 10€ betalen,wat niet veel is voor al die mooie *porsche te zien.[/quote]
Dan kan je beter zonder Porsche gaan. Deze middag een kijkje gaan nemen, maar helemaal geen inkom moeten betalen … ??? Wel zonde van het weer, waardoor volgens mij het aantal bezoekers toch ook redelijk laag was. Maar goed, Porsches gekeken en :popcorn: , zoon helemaal tevreden, wat wil je meer ;)?ik ben er zeker :relaxman: 8uur vertrek q8 Tessenderlo E313 richting Hasselt natuurlijk :coolness:
wij rijden natuurlijk opt gemak :engeltje: :drink:Waar is de Q8?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.