Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 289)
    • ik kom ook naar de Q8 in tessenderloo omstreeks 8u. pits foto’s zien er veelbelovend uit :happydance:

Inderdaad, overal vrije toegang. Alles kan van dichtbij bekeken en indien gewenst besnuffeld worden 😀

ja je kunt vrij rond lopen,vertrek morgen vroeg

kan iedereen zomaar in de pits lopen ?

Vandaag aanwezig. Deze voormiddag droog, vanaf de middag regen. Droog of nat, altijd de moeite om te komen !!!
              image_2014-05-10.jpg

image_2014-05-10-2.jpg

image_2014-05-10-3.jpg

image_2014-05-10-4.jpg

image_2014-05-10-5.jpg

image_2014-05-10-6.jpg

image_2014-05-10-7.jpg

image_2014-05-10-8.jpg

beste colleg’s

met hoeveel zijn we nu morgen aan de q8 aangezien ze morgen slecht weer voorspellen
                en met de turbo is niet altijd tof rijden als her regent anders ga ik met de buurman met de cayenne mee
                8 uur q8 ?

Ik ga ook, regen is leuk!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Tom

Het valt mij op dat het enthousiasme hier echt veel groter is dan bij de Noorderburen. Staan jullie zondag op een bepaalde plek op het (binnen)terrein of kunnen we elkaar elders treffen?

:happy: :drink:

Zondag 8 uur in Tessenderlo, we zullen daar zijn en rijden mee :happydance:

William dan zal ik je morgen wel tegnkomen want ik vertrek morgen vroeg voor gans t w-end :drink:

Ik zak morgen ook eens af richting Francorchamps.

Ik ga ook morgen eens kijken.
                            Hopelijk kom ik bekenden tegen.
                            Ik ga immers alleen. Zonder co piloot :happy:
                            Vertrek rond 8u denk vanuit Geel.

Ik kom zaterdag eens kijkje nemen, hopelijk leer ik enkele van jullie kennen.

C U

Ach…..blijven je velgjes nog wat langer nieuw :relaxman:

Weersverwachtingen voor dit weekend zien er niet goed uit… :think: 🙁

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.