Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche days Francorchamps
- Dit onderwerp bevat 289 reacties, 86 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Dus 8uur Q8 Tessenderlo:
-Monza 997 GT3
-coco 996 turbo
–
–Afrit Zolder Circuit lummen industrie grote afrit 26bis:
-Zimmermann 996
–
–
–Ik zal er ook zijn 8h30 afrit op de E313 zolder industrie, oprit richting Luik
Dus 8uur Q8 Tessenderlo:
-Monza 997 GT3 :relaxman:
–
–
–Afrit Zolder Circuit lummen industrie grote afrit 26bis:
-Zimmermann 996
–
–
–Wij zouden normaal zondag gaan, maar ze geven wel heel erg slecht weer !
Niks voor die semi-slicks dus (zijn trouwens nu bijna slicks)
Hopen op goei weer ! 🙄
Dus de mensen van de Kempen 8 uur q8 Tessenderlo gelieve wel even te laten weten wie er mee ga en wie we waar onder weg moeten oppikken en welke en hoe we elkaar herkennen 🙂 porsche waarschijnlijk zeker :applaus:
Aan Monza en Zimmermann :
Ik wil ook nogmaals een poging doen om aan te sluiten ter hoogte van Hasselt met mijn 996 indien ie klaar is. Heb mijn garagist gisteren nog gepushed … maar moet afwachten.
Zal ook enkele vrienden met 996 overtuigen om aan te sluiten ter hoogte van Hasselt. (ter info : ook afrit 28, ter hoogte van Hasselt-zuid tegenover Mercedes-Billen, ligt vrij centraal voor de mensen uit den Limburg noord en zuid.)SPIJTIG dat er geen lange tunnels liggen op weg naar Francorchamps. Ik reed vorige week mee met het treintje richting Dinslaken met mijn daily. Het geluid van Monza zijn GT3 in de tunnel !! Dat was even kippenvel krijgen !
is voor mij ok , sta om 8.30 op einde afrit lummen industrie , zo kunnen we een stukje verder richting Luik oprijden :up:
[quote=”zimmermann” post=167877][quote=”Monza” post=167862][quote=”zimmermann” post=167852]vertrek zondag vanuit Zolder , zullen nog afwachten voor treintje :driver: ;)[/quote]
8uur vertrek q8 Tessenderlo :popcorn:
8uu30 vertrek Afslagen 26-Zolder-Lummen :up:[/quote]Peter , afrit Zolder ligt uit de route , moeten richting Luik .
zullen we de eerste afrit na klaverblad richting Luik nemen , dat is aan de Carrefour Hasselt west (afrit27) op parking 8uur30 ?[/quote]Ik bedoel de afrit idd na klaverblad Zolder Circuit lummen industrie grote afrit 26bis :drink: :popcorn:
[quote=”Monza” post=167862][quote=”zimmermann” post=167852]vertrek zondag vanuit Zolder , zullen nog afwachten voor treintje :driver: ;)[/quote]
8uu30 vertrek Afslagen 26-Zolder-Lummen :up:[/quote]Peter , afrit Zolder ligt uit de route , moeten richting Luik .
zullen we de eerste afrit na klaverblad richting Luik nemen , dat is aan de Carrefour Hasselt west (afrit27) op parking 8uur30 ?[quote=”zimmermann” post=167852]vertrek zondag vanuit Zolder , zullen nog afwachten voor treintje :driver: ;)[/quote]
8uu30 vertrek Afslagen 26-Zolder-Lummen :up:Zondag!! :first:
Effe treintje rijden op ‘t circuit… zoals de echte amateurs :driver: :sleep: 😉Weet nog niet of ik zaterdag of zondag ga gaan. :think:
vertrek zondag vanuit Zolder , zullen nog afwachten voor treintje :driver: 😉
[quote=”coco turbo ” post=167846]Ga jij alleen of met nog porsche collega’s wat uur vertrek jij en welke wagen rij jij grt[/quote]
Mms nog met een Cayman ? we moeten nog afspreken ! :drink: 8uur of zo ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.