Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 289)
      • Ga jij alleen of met nog porsche collega’s wat uur vertrek jij en welke wagen rij jij grt

😎 :driver: ik vertrek Zondag vanuit Herentals :coolness:

Zijn hier mensen die zondag gaan en die uit de Kempen vertrekken eventueel met paar Porsches ergens afspreken

Zeer goed idee om te proberen iets samen te doen aldaar.
              Ik weet nog niet wanneer ik ga.
              Zal zaterdag of zondag worden.

Droplinks RSS zijn ook toegekomen dus stabi’s staan vast :-))
                tickets P-Days net toegekomen dus alles klaar, me very happy :-))
                Heb nog wat andere RSS goodies liggen maar vrees de tijd niet te hebben om ze te monteren en ook nog een geo te doen, zal voor volgende trackday worden vrees ik.

@krok

F1 box of 24u ?

@pds
                en others…
                Steek dinsdag nieuw setje pirelli trofeo-R :-))
                Rij in sport met nr10 met rode gt3 met striping over dak
                Altijd welkom, op eigen risico 😉

Wie rijd er nu in feite allemaal mee ?
                Krokodile & Co.
                Ikke
                ???

Wie komt er langs als bezoekers ?
                Rufie
                PDS
                Momenol
                ???

Herkening of verzamelpunt ?
                Lanyards PFB niet te regelen ter plekke ?
                Is er een aparte parkingzone PFB ? Dacht vroeger niet.
                Allen bij krok verzamelen of ?
                ???

Misschien een idee, american style drink reception, Bring some beer or drinks (mag ook champagne zijn gok ik 😉 for Krok en Co. aan eind van de dag :-))
                ???

Zijn maar wat gedachten om PFB contacten te promoten…

Grtz

Ik ga waarschijnlijk op zondag eens langs samen met mijn dochter maar zonder P vanwege al ingeleverd in de garage 🙂

Ik ga zowiezo al zaterdag aanwezig zijn 🙂
                    Zou alles doen voor een ritje in een GT3 RS *luv

Ik kijk er naar uit om een paar forumleden te ontmoeten.
                      Zal mijn forum necklace dragen.

Greets,
                      Rufie.

PDS

[quote=”KROKODILE” post=167072]
                        steeds welkom voor een leuke babbel en een ritje als copiloot. :driver: :up:[/quote]

Is dat aanbod voor iedereen geldig ? Ik zou wel graag is met gt3 meerijden en liefst op gewone banden of semislick ….

Ik denk dat ik mijn gt3 niet goed rij op circuit. In zolder te vaak in te lage versnelling waardoor hij nogal snel uitbreekt. Heb wel wat ervaring op circuit, maar Porsche is toch heel anders

Mooi aanbod, ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn maar er zullen vast nog wel leden zijn die dit zien zitten!

Ik wist helemaal niet dat je passagier kon zijn. 😀
                            Wel betalend, maar ik heb prijzen gezien om van achterover te vallen voor 1 rondje. 😯

Men is zeker niet verplicht om te rijden. Zondag kan je om 12u meerijden in de parade 2 rondjes op het circuit ( traag en gratis ) zo zie je het circuit ook eens van een andere kant. De Porsche Days is een GRATIS evenement voor de toeschouwers. Binnen het circuit is er gratis parking voor Porsches. Rijden op het circuit in fun, sport of race is betalend . Meerijden kan mits afstand van verhaal en bandje als passagier halen 10€. Wij zitten in de F1 boxen met 2 x gt3 rs 2 x gt3 cup en cayman R
                              steeds welkom voor een leuke babbel en een ritje als copiloot. :driver: :up:

In ‘t kort: Nee, nee, nee :salut:
                                In ‘t lang: je kan zondag effe ‘t circuit op met al je vriendjes om lekker te cruisen (in de file te staan), paar rondjes en terug eraf. Is gratis, net als de rest van het evenement (behalve gaan racen op ‘t circuit)

Denk niet dat ze bezoekers verplichten om op het circuit te rijden 😉 , maar de meeste hier gaan er precies toch een trackday van maken :respekt: , zo ook getuige het wagenpark……mijn oudje wil ik daar niet voor gebruiken en zo’n hardcore speeltje heb ik (nog) niet.

[quote=”raychem” post=167059]Is men verplicht om op het circuit mee te rijden? nee
                                    Is dit een betalend evenement? nee
                                    Is er een limiet van toegelaten porsches? vol is vol, maar het terrein is GROOT :mrgreen:
                                    Ik zou al tevreden zijn om bij medeforumleden te kunnen staan met de *porsche en wat vrienden bij te maken.
                                    Zeker komen! Ik weet niet of het mogelijk is om samen te kunnen staan, vorig jaar was ook mijn eerste keer. 🙂
                                    [/quote]

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.