Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 289)
      • Ik zou ook graag eens naar de porschedays gaan met mijn *porsche maar niet om op het circuit te racen.
        Is men verplicht om op het circuit mee te rijden?
        Is dit een betalend evenement?
        Is er een limiet van toegelaten porsches?
        Ik zou al tevreden zijn om bij medeforumleden te kunnen staan met de *porsche en wat vrienden bij te maken.

Zaterdag zit sport al volzet niet te lang meer wachten als je wil rijden.

Dacht vrijwel altijd volzet….misschien nog op vrijdag ofzo.
            Je kan best is bellen of mailen naar Porsche Club Francorchamps

Iemand die weet of enkele dagen voor het evenement ook kan worden ingeschreven of is dit altijd snel volzet?

Bestaan inderdaad verschillende folies voor, ene al wat meer voor korte-duur gebruik dan andere. Bestaat ook in semi-permanente vorm. Kan doorzichtig of in alle gewenste kleuren.

Indien interesse, kan altijd wel een rol meebrengen en dan betaal je gewoon per opgebruikte lopende meter.

ben nog iets anders op het spoor voor die doeleinden, een doorzichtige folie. Als ik meer info vastkrijg laat post ik dit nog wel, in de (misschien foute) veronderstelling dat nog mensen hier interesse in hebben …

Voor jouw witte bestaan toch steenslag-bijwerk-producten?

G00001078_1068.jpg

:mrgreen:

Ik heb al mensen met simpele afplaktape heel hun snuit in zien tapen.
                    Oogt alles behalve elegant maar is wel goedkoop en effectief! :up: En best of all, het is niet permanent. 😉

Misschien hier op voortbordurend. Wat doen jullie circuitrijders die geen apart circuitbeest hebben dat mag “afgebroken” worden om deze steenslag tegen te gaan ?
                      – beschermfolie ?
                      – regelmatig herspuiten ?
                      – …

Punt is, ik zou wel eens een trackday of zoiets willen doen in de toekomst, maar heb geen goesting om mijne witte vol steenslag te zien nadien. Probleem is ook, wanneer je je wagen of een deel ervan laat herspuiten de wederverkoopprijs naar beneden gaat als je hem later van de hand wil doen …

PDS

[quote=”bccars” post=166396]hoeveel schade aan steenslag rij je eigenlijk gemiddeld op zo’n dag ?[/quote]

Als je in FUN of SPORT gaat rijden valt dat heel goed mee.

Het zijn vooral slicks die veel stenen opgooien

hoeveel schade aan steenslag rij je eigenlijk gemiddeld op zo’n dag ?

wie gaat er eigenlijk op welke dagen? Is mij niet echt duidelijk 🙁

Ik wil dit jaar nog wel eens komen, nog even afwachten

ben er nog nooit geweest (shame on me )

wat kan ik er eigenlijk verwachten?
                              staan er bvb verkoopstanden waar ik oa naafdoppen kan kopen en dergelijk.

PDS

Kan je de dag zelf nog inschrijven om streetcars te rijden ?
                                Misschien toch is een sessieke rijden 😀

@Gette,ge kunt met mij zondag de parade meerijden :o) dees jaar want ons madam zal gans de zaterdag + savonds cruise km’s in de omgeving hebben :driver:

Neenee, niet meer. Te verkrijgen bij ons opperhoofd: McKlusky…

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.