Ik moet nog stoelrails voor mijn Recaro gaan halen. Hopelijk heeft van Kessel er liggen…)
Verzekering in orde brengen en naar de keuring. (@bladerunner, ik zou je Fuchs velgen even willen lenen… :))
En dan komen wij ook.
Hoe spreken we af om mekaar ginder tegen te komen?? Iedereen zal niet op hetzelfde moment aankomen, denk ik…
Zijn er nog die langs de pitbox van Van Beurden gaan?
Drie dagen present… Zoals elk jaar :-))
Eerste afspraak die telkens in agenda komt te staan en waarvoor zo ongeveer alles moet wijken. Is echt drie dagen Porsche ademen :-))
@raychem nu nog hotel vinden gaat moeilijk worden, wij zitten in hotel Plein Vent op 2 kilometer van het circuit hebben er 4 kamers geboekt ik denk dat ze er daar nog 2 vrij hebben. Groeten Krokodile
@Raychem,kdenk dat het momenteel moelijk om nog hotel in da w-end te vinden zijn :geek:
mijn hotle in centrum van Spa isal van begin november geboekt en was 2 laatste kamers :o(
Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik naar Francorchamps zou gaan.
Welke hotels zijn aan te raden of welke hotels zijn ideaal om te overnachten met de *porsche ??
Heb geen zin om de *porsche langs een godverlaten weg te parkeren en ‘s morgens vast te stellen………
Voor diegeene die blijven overnachten, waar overnachten jullie dan?
Zou wel leuk zijn om niet alleen te zijn :drink: