Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche days Francorchamps
- Dit onderwerp bevat 289 reacties, 86 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
@Harley en anderen .
Francorchamps staat 3 dagen in het teken van PORSCHE .Overal waar je kijkt en loopt zijn er Porsche’s te zien .
Gedurende 3 dagen kan men op het circuit rijden in 3 verschillende klassen ,fun sport en racing .Er zijn verschillende stands mbt tot Porsche ,onderdelen ,kledij ed .Er is mogelijkheid om tegen betaling enkele ronden mee te rijden in een Porsche .
Op zaterdag is er een toeristische Rally die wordt georganiseerd door Porsche Club Belgie .
Porsche Club Belgie organiseert die rally opnieuw en dit jaar zal de nieuwe Porsche Club ,Belgian Porsche Friends ook een rally organiseren .De Rally’s zijn er voor de leden van de clubs .
Op zondag is er de Parade ,iedereen mag dan in stoet over het circuit heen . :driver: :driver:
Het is zeker de moeite om er eens een dag rond te lopen ,de sfeer op te snuiven en de geur van benzine te ruiken .Te zien hoe men de Radillon op vliegt :lekker: .We gaan als forum afspreken om elkaar op Francorchamps te treffen .
hopelijk zit mijn motor er tegen dan al in :p.
Dan kom ik zeker ook af !Ik wil ook heel graag met m’n oudje eens tot daar rijden!
Is er mogelijkheid om te camperen zoals met bvb de BugShow, of enkel hotelletjes te boeken?
Doen jullie met het belgische porscheforum een kleine Meet & Greet daar? ( Zou wel plezant zijn? )
Groeten,
Tijl.Ga proberen om er een dag bij te zijn.
Hoe is het programma?
En welke dag is het leukst om erbij te zijn?Ik ben hier nog nooit naartoe geweest, als ik het goed begrijp is dat een gigantische trackday? Of valt er nog meer te zien?
Wie gaat wanneer, en alleen of in groep vanaf bepaalde vertrekpunten?
aanwezig weerla voor het gans w-end :first: kijk er wer enorm naar uit,en vooral op zaterdag avond gaan cruisen op de
rustige banen in de buurt :driver:Zoals ieder jaar moet den dezen hier werken dat weekend deju :what: :what: :what:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.