Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 289)
      • Verdorie, ik ben langs je stand gepasseerd zonder het te beseffen 🙁

Ik stond meestal beneden aan onze stand, was wat makkelijker ipv telkens op en af naar de box….

Photo’s met dank aan Patrick en foto fauvé

image-14.jpg

image-15.jpg

image-17.jpg

Attachments:
          • image-16.jpg

Ik was om 7:30 al in Franco, geen flitsers gezien, heb ook maar 130 gereden ook voor de veiligheid

Ja, ben nadien iets gaan eten in Francorchamps “city” met de zoon 🙂

Ben daar naar boven gekropen rond 10h10 en was idd 90 denk ik.

Innige deelneming mannen… 😉

PDS

Je mocht daar maar 90 !

Raar maar waar gaf de Coyote het niet aan :S

Ik heb wel in het centrum een sjieke Cayman zien staan (FLAT-SIX) 😀

Dan sta ik er ook op 🙁
                    Waren er daar geen wegenwerken aan de gang? Want bij wegenwerken hou ik mij altijd in 🙂

Ik ben daar gepasseerd rond 10u30

Om welk uur stond die flitsdoos daar?
                        Ik vrees dat ik er ook op sta, nochtans had ik de Coyote mee…. 🙁

Was inderdaad “anders dan anders”.
                        De stofferige parking kon mij idd ook niet echt bekoren, en dan heb je nog van die pipos die begonnen te slippen waardoor er steentjes op de wagens vlogen.
                        Sommigen hebben er, na de parade, van geprofiteerd om op de binnenparking te blijven staan.
                        Ik moest er, na de parade, af boven aan de Radiolion waardoor ik “automatisch” terug buiten stond 🙁
                        De parade was dit jaar trouwens ook rap afgelopen. Om 12u40 stonden we al terug buiten.

De Porsche stand was dit jaar ook maar povertjes trouwens. Een paar wagens op de parking geparkeerd, hun grote truck, wat vlaggen en klaar… Verleden jaar stond er tenminste nog de 919 te pronken…

@HIS-911: zie nu pas dat je op het forum bent; je was me gisteren opgevallen met je nummerplaat 🙂
                        Ik reed met de witte Cayman met nummerplaat FLAT-SIX.

Greetz,

Plumber

Gezien, maar ik vrees dat ik ook gezien ben 🙂

[quote=”Gette” post=204567]Ik hoop dat iedereen gisterenochtend de flitsdoos met smurf Peugeot heeft zien staan achter de brugpaal bergop naar Barchon !![/quote]

Nondedju

De Porsche Days zijn afgelopen. Het was een editie die niet te vergelijken is met de voorgaande. Doordat de bezoekers niet meer met hun Porsche de paddock mochten binnenrijden, bleef het maar een lege bedoening. Zondag was de zon uitbundig van de partij en kwam er veel volk opdagen. Laat ons hopen dat het volgend jaar weer beter wordt. Al bij al was het leuk vele bekenden terug te zien.

Al mijn foto’s vind je via deze link : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Eerlijk gezegd vond ik het begin van de parade gevaarlijker dan de rennen zelf. We kwamen met 2 rijen tesamen uit de pits en vanuit de omloop, in de put vlak voor de korte helling naar de radillon. Er waren er verschillende die de gele vlag negeerden en wild inhaalden op de radillon (gevaarlijke uitgang voor je banden als je te snel rijdt). Om daarna te slalommen tussen de trage wagens (wij dus o.a.), de lange helling op en om uiteindelijk in de 2x 90° bocht een noodstop te nemen. Ik verwachtte me aan een groepskopstaartbotsing daar.
                                Voor de rest rij je dan hortend en traag en er zijn er zelfs dan nog die moeten inhalen als ze een gaatje zien. Nog eventjes eraan gedacht ook te stoppen in een lange bocht, met de andere fotoliefhebbers. Dat is misschien nog de beste plaats en het beste gebruik van de parade. Wij zijn er afgegaan voor de pits en rolden rustig naar de parking bij de open bar, waar al wat mooie monsters stonden. Tegen dat de laatsten het laatste ererondje reden, hadden wij al voorgerecht en hoofdgerecht op en namen koffie. Het eten en de bediening in de open bar was trouwens voortreffelijk.

Ik probeer hier enkele foto’s te plaatsen maar dit lukt me niet meer ?????

Ik heb mij heel de zondag super geamuseerd. Paar mensen van het forum tegengekomen, Rufie en Xaverius. Maar door tijdsgebrek niet bij pvdw en krokodile geraakt, en door communicatiemankement pds gemist.
                                    Voor herhaling vatbaar !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.