Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

AFFICHE_PFD_2014BR-1_FB.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 289)
      • Deze ochtend al even gaan kijken, en het was er nog heel rustig. Toen we 15 min. geleden vetrokken begon er al wat meer animo te komen. Ook de zon kwam erdoor en dat doet ook wel veel ;).

Maar zoals hierboven reeds geschreven zijn al die lege parkeerplekken binnen het domein wel een beetje gek, waardoor de sfeer automatisch anders is dan de eerste edities … Het lijkt erop dat ze er meer een rijdersevent van willen maken dan een liefhebbersevent.

Dat viel te denken !
          Volgende dagen iedereen buiten zetten, geld pakken en dan hopen dat de mensen nog de moeite doen om tot binnen te komen.
          Dit is geen wijziging in het concept maar hier zit meer achter volgens mij, verantwoordelijkheid + veiligheid voor zo een te groot aantal wagens binnenkant circuit misschien ?

Zondag met de leasemobiel naar daar dus !

+1 Bruno

Was voor mij ook een grote teleurstelling.
            Porsche’s die aan het politiekantoor stonden konden makkelijk op het circuit staan.

Vorig jaar op zondag geweest en toen was het mega !!

Zelfs standhouders waren nu aan het klagen

Het zonde om zo een evenement teloor te laten gaan 🙁

Pffff, net terug van een dagje Franco. Als liefhebber om P’en te bewonderen een ontgoocheling rijker.

Wagens inderdaad buiten te parkeren aan het politiekantoor, betalend maar daar kunnen we mee leven.
              Wagens staan dus ver van het circuit, je kan de beauties dus amper bewonderen of je moet op de parking
              blijven rondhangen. Binnen, op de parkings: amper Porschen, enkel die van de racers en hun genodigden.
              Voor de rest één grote leegte … parkings lagen er verlaten bij. En als er al auto’s stonden, dan waren het
              gewone personenwagens, vermoedelijk daily cars.

Op en rond het circuit kan je bijgevolg nog enkel de racers bewonderen. Toegegeven, daar zit heel wat
              moois tussen, maar dat is het dan ook. Gewijzigd concept heeft mijns insziens zijn doel gemist en zal flink
              moeten bijgestuurd worden. Anders hoeft zo’n verre verplaatsing in de toekomst voor mij niet meer.

Hopelijk is er tijdens het weekend meer animo, anders vermoed ik dat zelfs veel standhouders niet content zullen zijn.
              Enfin, is enkel mijn perceptie. We horen het nog wel van diegenen die morgen en overmorgen gaan.
              Groeten, Bruno

‘k Kom met mijn schoonbroer al kijken zaterdagnamiddag en zondag rijden dus in “Classic”. Nr. 200.

Niet met de witte 924S, maar met een zwarte 944.

:o)

Ook aanwezig dit weekend .
                  Snoer en Krokodille we treffen elkaar wel.

On our way !
                    image-13.jpg

Now your talking !

Alles hier ongeveer gereed… Gt3 staat geladen op de trailer, camionette geladen en pick-up ready to roll…. ikzelf …. Sta te popelen want morgen-overmorgen en zondag is het P-Time!!!
                      C U L8R

Mijn vrienden hebben me overtuigd. Zeker al zaterdag van de partij.

Als het niet stormt zondag ( zoals in het begin van de week ) ben ik er ook met de P. @Krokodile ik weet je wel te vinden daar hè ! Je hebt trouwens nog iets te goed van mij ( weet je nog vorige maal met mijn camera )

+ 1 Porsche-Days daar moet je bij zijn als Porschist.
                            @ pvdw we zijn er ook voor de 3 dagen.

Blijft volgens mij toch de Porsche-Days van het jaar…. En ze geven vrij goed weer dus niet twijfelen… Ga er een dagje op uit met de Porsche ! Spa als bestemming en wat Porsche animo-activiteit ter plekke…wat moet ne mens anders op zondag 😉

Zijn er anders nog grote Porsche ‘meetings’ samenkomsten?

Ik zal Francorchamps skippen, maar hoop dit jaar toch nog mooie bijeenkomsten te doen.
                                Normaal gezien was Francorchamps voor mij de jaarlijkse hoogdag, maar zo te horen is het concept niet meer dat.

Ik ga er zondag bij zijn met de “nieuwe” 964 RS tribute 🙂

Geen probleem – iedereen is welkom als lid.
                                    Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
                                    Ben al 12 jaar lid!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 289)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.