Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 289)
    • Als ik dit hier zo allemaal lees, begin ik ook zwaar te twijfelen of ik nog wel ga… 🙁

Ik ga zien hoe zondag me bevalt. Maar de activiteiten van PCF staan me eigenlijk wel aan. Staan ze nog open voor extra Vlaamse leden denk je ?

Ben lid, omwille circuitactiviteiten, andere activiteiten kom ik jammer genoeg niet aan toe…
          Ken nog een paar Vlamingen die lid zijn.

Organisator heeft me geantwoord en blijkt vooral een plaatsgebrek issue te zijn ?
          Paddock gereserveerd voor deelnemers aan de sessies. Parking voor politiekantoor wordt ook bewaakt door ticketingcrew. Moeten dus misschien ook even tot net buiten stappen om bezoekersporsches te gaan bekijken…

Ze zijn bij mijn weten al paar jaar zoekende om de activiteit levensvatbaar te houden/krijgen….

Wait and see … We zien wel wat het geeft.

Ik begrijp dat alles duurder wordt en dat er een moment komt dat ze misschien verplicht zijn om inkom te vragen om uit de kosten te komen.
            Alleen, ik kan me niet voorstellen dat er nog veel sfeer is als alle Porsches buiten staan.
            Dat beschouw ik als een circuit-event van de club zoals er zovele andere zijn, maar geen Porsche Days meer.

Misschien willen ze afstappen van het grote concept ?
            Kan me voorstellen dat het niet evident is om ieder jaar een gemotiveerd team te houden dat alles in goede banen leidt.

In ieder geval, als het zondag slecht weer is, dan ga ik niet tot Spa om op die vuile parking te blijven.

PCF legt de nadruk op circuitrijden. Als dat je ding is, dan kan dat wel interessant zijn. Ik ken Vlamingen die lid zijn, maar ken de verhouding niet.

Ach, uiteindelijk weet je toch niet wat er achter de schermen speelt ?!
              Mogelijk hebben ze eens geanalyseerd, en merken ze op deze manier dat hun kosten baten balans beter is. Porsche Club Francorchamps draait toch ook om de “gentlemen drivers” als ik het goed verstaan heb van hun website ? Misschien willen ze terug naar de kern ?! Is dat fout ? Voor sommigen wel, voor anderen niet wellicht.

Weet iemand trouwens of dat een leuke club is ? Balans waal/vlaming enzovoort ? Voertaal frans ? …
              Hun activiteiten zijn alvast om duimen en vingers af te likken !

Ook een mail gestuurd, als lid, deelnemer en exposant….

Ook een dergelijke mail gestuurd gisterenavond.
                  Heb beide Porsches afgelopen weekend aan een deftige detailing onderworpen, maar als we niet binnen kunnen parkeren blijven ze gewoon thuis!

Mail gestuurd naar de voorzitter met expliciete vraag om af te stappen van dit idee.

Zondag nemen we toch allemaal deel aan de sluitingsrit zeker …dus gaan we het circuit op. Mocht dat niet zo zijn, draaien we terug en zal het volgend jaar ook zonder ons zijn…

Niet te geloven !!!!!

Voor mij is dit het einde van de Porsche Days zoals we het altijd gekend hebben.
                        Ik vrees dat ik ga passen dit weekend.

Heeeeeeeeeel jammer.

XXX

Ik ga passen, te veel werk en ook geen zin om ‘m zo maar ‘achter te laten’.

hey,

ook op zondag aanwezig vanuit Belgisch limburg.

Vlug gemaild en nog vlugger antwoord. Het is dus buiten te doen !

Bonjour,
                              Nous avons reçu l’information qu’il ne serait plus possible à partir de cette année de rentrer avec les Porsches et ce garrer dans le grand parking à l’intérieur du cirquit. Apparemment, les Porsches qui ne participent pas aux sessions dans le cirquit devraient ce garrer à l’extérieur.
                              Pouvez-vous me confirmer si c’est correct ou pas. Il y a plusieurs membres du Porsche Forum Belgique qui veulent savoir ceci afin de déterminer s’ils viennent avec leur Porsche ou pas.
                              Merci pour votre réponse. Bàv,

Die antwoord 🙂

Bonjour Monsieur,
                              Nous vous remercions pour votre message.
                              Les Porsche sans « Accès Paddock » devront se garer dans le parking de Ster situé en face du local de la Police.
                              Ce parking sera gratuit et réservé aux Porsche.
                              Je reste à votre disposition si nécessaire.
                              Cordialement.
                              Francis Bougelet,
                              Secrétaire du Porsche Club Francorchamps

Tel. : +32 495 522 911
                              E-mail : bou911@skynet.be

En wie gaan ze dan op de grote binnenparkings zetten ?
                                Is het niet zo dat er geen toegang met WAGENS is in de boxen omdat deze voorbehouden worden voor de rijders ?

Het lijkt mij straf dat er geen Porsches meer binnen mogen op de parkings, dan is dit met bijna zekerheid de laatste editie !!

ow….Dan ga ik ook niet met de porsche om hem gewoon op de parking achter te laten zie ik niet zitten.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.