Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche days Francorchamps
- Dit onderwerp bevat 289 reacties, 86 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Spijtig, maar dan haak ik af, ik ga mijn oudje niet buiten op de parking zetten waar jaarlijks toch wel eentje verdwijnt.
Dit is een vreemde wending. Al jaren verminderd het aantal toeschouwers. Ik denk dat wel 60% van de porsche rijders enkel nog komen om andere modellen te zien en te bekijken. Trouwens, vanaf dit jaar moet je elke dag 10 Euro betalen om binnen te mogen. Als ze het doordrukken dat je niet eens binnen mag staan en je wagen op een open parking in het stof/modder moet achterlaten dan is het evenement gedoemd om te verdwijnen. Het vet is van de soep voor wat dit evenement betreft, uitgezonderd voor zij die op het circuit rijden. Trouwens het aantal deelnemers die op het circuit rijdt valt ook elk jaar terug.
Allez, da’s dan meer plaats voor de deelnemers he … Maar de mannen met de diefstalgevoele modellen, die blijven dan inderdaad thuis ja, jammer toch …
de koe bij de horens gevat en net even gebeld met dhr Bougelet,secretaris Porsche Club Francorchamps,hij bevestigde zijn mail…
Dus toeschouwers met Porsche moeten op de buitenparkings parkeren…Ik vind dit toch een gekke ontwikkeling en heb zo een donkerbruin vermoeden dat we hier last hebben van misinformatie en miscommunicatie. Probleem is alleen dat ik de ware toedracht van het verhaal niet ken. Heb geen connecties met de inrichtende macht.
Gewoon binnen rijden met de Porsche mannen.
Als je niet mee rijd op het circuit blijft hij gewoon langs de kant staan he 😉ik vond het ook verrassend, maar in bijlage het mailverkeer…
Van: BOUGELET FRANCIS [mailto:bou911@skynet.be]
Verzonden: woensdag 1 april 2015 17:16
Aan:
Onderwerp: RE: porsche days 8-9-10 meiBeste Meneer,
De paddock is voor concurrenten die op het circuit te rijden.
Met vriendelijke groeten
Francis Bougelet,
Secrétaire du Porsche Club FrancorchampsTel. : +32 495 522 911
Fax : +32 19 549 007
E-mail : bou911@skynet.be
Internet : http://www.porscheclubfrancorchamps.be – http://porschedays.orgDe :
Envoyé : mercredi 1 avril 2015 17:08
À : ‘francis@porscheclubfrancorchamps.be’
Objet : porsche days 8-9-10 meiBeste,
Reeds jaren kom ik als bezoeker naar deze meeting en parkeerde mijn wagen(niet Porsche) steeds op de bezoekersparking.
Als kersvers Porschist(Cayman) had ik graag vernomen of ik met deze wagen op de parkings binnen het circuit kan parkeren tijdens het event.
Voor alle duidelijkheid: ik neem niet deel aan sessies op de piste.Met vriendelijke groeten
Roland
Ik vind dit wel verrassende info.
Ik ga al meer dan 10 jaar naar de Porsche Days en iedere Porsche mocht gratis paddock binnenrijden.Alleen vorig jaar was het de eerste keer dat we moesten betalen, ik dacht alleen de zondag, dag van de parade.
Jammer als de info klopt.[quote=”Rollie” post=203385]Voor diegenen die net zoals ik enkel gaan kijken ( ik ga op zaterdag) zonder deelname aan een activiteit: rijden of deelname aan tourrit: ik heb eens even gemaild met PC Francorchamps met de vraag of toeschouwers met Porsche binnen het circuit mochten parkeren: het antwoord was negatief , dus enkel op de parkings buiten het circuit , wat ik wel kan begrijpen gezien de overgrote meerderheid van de aanwezige porschisten wel zullen participeren en de parkings binnen wel goed gevuld zullen zijn(alhoeWel dit vorig jaar toch niet echt het geval was).
Voor eigenaars- toeschouwers met wat diefstalgevoeligere exemplaren kan dit misschien een beletsel zijn om niet met hun P. acte de présence te geven.( waaronder ik mezelf niet reken-))[/quote]Interessante info! Benieuwd of dit ook op vrijdag zo is. Jammer wel want zo zullen we minder Porsches te zien krijgen en kom ik mogelijks ook met de daily…
Is de Classic categorie enkel voorbehouden aan wagens vanaf 25 jaar?
[quote=”pvdw” post=203902]Indien iemand een voorraad kan meebrengen of me bezorgen, wil ik ze gerust op onze stand van kant houden voor geïnteresseerden ?[/quote]
stuur eens een PBtje naar McKlusky en/of Mushroom.
Indien iemand een voorraad kan meebrengen of me bezorgen, wil ik ze gerust op onze stand van kant houden voor geïnteresseerden ?
heeft proscheforum.be daar ook een stand. Kunnen die lanyard’s dar aangekocht worden ?
Ben heel de zondag aanwezig, maar heb geen lanyard dus onherkenbaar voor degenen die me niet kennen en omgekeerd …
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.