Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 289)
    • De stand van pvdw zal wel te vinden zijn, maar echt veel mensen van het forum zal ik niet herkennen, vrees ik.

0

@ Zimmermann : Wij , ook uit den Limburg, zullen aansluiten op zondag. Wij houden ons klaar ter hoogte van afrit Hasselt-Zuid.

0

Hoe meer PFB-zielen hoe meer vreugd !
          Check ook is de GrandPrix-Originals stand ! Behalve tijdens de race-sessies zal ik daar meestal wel te vinden zijn… En special promo voor PFB-leden 😉

Mvg

Philip

0

zullen zondag aanwezig zijn .
            zijn er leden uit limburg die mee in groep willen rijden ?
            vertrekken om 9.00u aan oprit Lummen industrie ,kan ook onderweg aangesloten worden , laat maar weten
            grtz,Horst

0

Als het gaat zoals andere jaren hoef je helemaal niets te doen als tijdig aanwezig zijn voordat de parade begint.
              Als de parade begint wordt dit omgeroepen en dan moet je richting ingang pitstraat rijden.
              Wacht hier niet te lang mee want op een gegeven moment gaat de ingang naar het circuit weer dicht.

0

gewoon meerijden.

0

Wie rijdt mee vanuit Brussel zondagochtends naar Porsche Days Francorchamps?
                  We kunnen afspreken aan het Atomium om 8u45.
                  Ondertussen zijn we een extra attractie voor de toeristen.
                  Voor de andere PFB-leden die zondag aanwezig zijn, misschien is het leuk om elkaar te herkennen door bv. tijdens de parade rond te rijden met standlichten en nadien om 14u samen af te spreken PADDOCK BLEU (zie website francorchamps) voor een groepsfoto.

0

Kan ter plaatse…

0

Beste Porscheliefhebberss ik zou zondag naar Francorchamps komen en zou graag de parade meerijden! Moet ik mij ergens registreren of gewoon terpaatse vragen om mee te rijden ?

Mario

0

Voor diegenen die net zoals ik enkel gaan kijken ( ik ga op zaterdag) zonder deelname aan een activiteit: rijden of deelname aan tourrit: ik heb eens even gemaild met PC Francorchamps met de vraag of toeschouwers met Porsche binnen het circuit mochten parkeren: het antwoord was negatief , dus enkel op de parkings buiten het circuit , wat ik wel kan begrijpen gezien de overgrote meerderheid van de aanwezige porschisten wel zullen participeren en de parkings binnen wel goed gevuld zullen zijn(alhoeWel dit vorig jaar toch niet echt het geval was).
                        Voor eigenaars- toeschouwers met wat diefstalgevoeligere exemplaren kan dit misschien een beletsel zijn om niet met hun P. acte de présence te geven.( waaronder ik mezelf niet reken-))

0

Ik zal er ook zijn!
                          Samen met mijn camera en met Jef van PCM en de GTS 🙂

0

ook zaterdag aanwezig en hopelijk zondag voor de parade

0

0

Je gewone wegverzekering dekt rijden op circuit NIET . Bij de organisatie moet je afstand van verhaal tekenen dus ook niet verzekerd via hun.
                                Een verzekering afsluiten voor circuit dag kan maar kost al gauw 1000€ voor één dag.

0

Ik kom op zondag zoals gewoonlijk .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.