Porsche days Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorchamps

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 289)
    • Bij mijn weten ben je totaal niet verzekerd als je op circuit rijdt.
      Is wel mogelijk om zo een verzekering af te sluiten, dacht dat dit iets van een 1000 euro per dag kost.

Ingeschreven bij Classic.

image005.jpg
        Het is nog mogelijk in te schrijven.

Voor de parade zondagnamiddag verwachten ze nu al 669 voertuigen.

Nog een klein vraagje, dekt de gewone wegverzekering samen met die van organisator voldoende? Is het wijs een bijkomende af te sluiten? Heb het net de PCF gevraagd en mijn makelaar, maar ‘k zou het toch graag van jullie horen.

PDS

Bccars: Schrijf u maar in bij FUN, ideaal om eens op een verantwoorde manier on track te komen. 😀

:

@ bccars Ik zou de Fun nemen is ook zeer veel FUN 🙂

Ik hen goesting om me ofwel in de fun categorie in te schrijven, of die rit/rally van de BPF mee te doen, of gewoon zo af te komen, kan zoals gewoonlijk niet beslissen…

Dit jaar ga ik eens met de 993 op zaterdag.

Nog mensen uit West-Oost Vlaandered die op zaterdag gaan?
                Anders kunnen we samen rijden… Ik ben wel een vroege vogel :-p

Zijn er ook 3 dagen rijden op circuit met 4 wagens 1x Cayman R 2 x GT 3 RS en 1 x 997 GT3 Cup 3 wagens in sport en 1 in race .

Zondag ben ik van de partij ! De sluitingsrit wil niet missen 🙂

Ik ga ‘s zondags eens kijken denk ik

Ben er 3 dagen … Op circuit zowel als met een stand …. Meer info very soon 😉

@Hendrik

Helm is verplicht (behalve tijdens parade) rolkooi absoluut niet verplicht !

Verwacht dit jaar wel weer meer animo in en rond het gebeuren.

Mvg

PDS

Ik wil nog even het weer afwachten, als het goed weer is zal ik alsnog trachten een sessie op circuit te boeken

Anders bij mooi weer ga ik wel eens kijken

Gaat er iemand nu in 2015 ? :
                            -gewoon zien
                            -de toeristische tour meerijden
                            -meerijden op circuit

Kreeg net een aanbieding voor de “Porsche Francorchamps Days 2015” van Carrera Motors. 199€ voor inschrijving en nazicht voor en na (tot ten laatste 30 juni) … inbegrepen 1 blitse P-racejak twv 250€ af te halen aan de “Welkomtoog” ter plekke.

Heb je eigenlijk

1. een helm
                              2. een rolkooi

nodig voor de 2 “classic” rondjes op zondag of de “fun”?

Waar verzeker je je bijkomend of is dat voldoende gedekt met de inschrijving?

Zijn er dit jaar ook mensen die zonder rolkooi wat rondjes meerijden? Hoef niet per se de koers te winnen, dat deden anderen al voor mij. (Zoals die 914-publiciteit van PON ging.)

Ik ben dit jaar een 2de keer naar de Porsche days geweest.
                                Dit op zaterdag.
                                3 jaar geleden was er mijn mening veel meer te doen naast de baan.
                                Dit jaar was er weinig te beleven. Ook de regen zorgde ervoor dat ik snel terug huiswaarts ging.
                                Iets organiseren voor forum leden zou mooi zijn. Echter wie gaat dat doen?
                                De andere clubs zijn daar meer mee bezig denk ik, die hebben een gestructureerd bestuur met taak verdelingen.
                                Ook wat het aantal forumleden betreft neem ik die 5500 toch niet voor een realistisch getal.
                                Denk max 1000 leden die hier regelmatig iets lezen, echte posters misschien zelfs maar de helft van die 1000.
                                Trouwens iets doen in Francorchamps, hoeveel leden zijn er ginder geweest dit jaar?

Van 5€ of 10€ entree naar BIV en luxetax is mij een bruggetje te ver ruzie

Back to topic Of *slotje erop ?

PORSCHE DAYS
                                  Helpen te behouden/ bijdragen of vanaf de zijlijn toekijken hoe het steeds minder wordt en later beklagen als het er niet meer is ? :bounce: :bounce: :bounce:
                                  Ok, Porsche club Francorchamps is en moet drijvende kracht zijn maar zijn er hier enkelen die er volgend jaar toch iets mee willen doen in kader PFB of niet ? Zie het eerder in een gelijklopende rondrit :driver: met aankomst ter plekke of why not, show n’ shine :coolness: *luv
                                  If not, no problem, zoek ik elders verder naar gelijkgestemden maar als er hier bij de 5500 leden nog maar 10% is met interesse in iets dergelijks, hebben we een mega-event ! :drink:
                                  Niks doen ben ik persoonlijk niet echt voorstander van … Jong en naïef ? Maybe…maar liever dat dan uitgeblust en passief 😉
                                  Wie ziet zoiets wél zitten ? Deelname en/of hulp ?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.