Porsche days Francorshamps 2019

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorshamps 2019

• Maker
    Discussie
  • Porsche days 2019 gaan door op 14 en 15 april 2019.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
    • [quote=”DeePee” post=275958]als een sticker een bezwaar zou zijn, er zijn nieuwe PFB lanyards op komst

Gaat die brave man van op je foto die komen brengen ?

Ik heb een zalig weekend gehad, van sneeuw tot zon…
        Mijn 11je was nochtans herkenbaar met de nodige stickers 😉
        Heb Rufie ontmoet en Croc zien rijden, TOP!

Thx Wout!

Was inderdaad erg wisselvallig op zaterdag. 20min sneeuw, 20min zon,…
          En zeggen dat het dit weekend 20 graden wordt 🙂

123

zaterdag was morgen beter en namiddag guur weer
            zondag was het cava, wat sneeuw in de morgen maar droogde uit naar de middag toe.

Zalige foto’s.

Toch een sterk contrast in weer als ik dat zie op foto’s.
              Momenten van zon dan weer sneeuw.

Thx!

123

die Pure stickers hingen dan ook lamgs 2 kanten. en best groot en herkenbaar.

die zilvere 964RS in de sneeuw :up:

Had nochtans meteen jouw ‘Pure’-stickertje herkend 🙂

Ohja, zoals steeds, had ik ook deze keer natuurlijk wat foto’s gemaakt:
                      https://www.flickr.com/photos/91462536@N03/albums/72157708201177004

als een sticker een bezwaar zou zijn, er zijn nieuwe PFB lanyards op komst

123

tis nie echt iets dat enorm opvalt zoeen sticker.

Als het echt is om mekaar te herkennen op zoeen drukke evenementen ben je denk ik beter af met iets dat je tijdelijk erop kan hangen en dat redelijk goed opvalt..

lange duur stickers voor mij moeten al inside the window zijn… zijn dan al iets donkerder
                          ok voor dichtbij maar gaje niemand mee spotten op 15 meter in rijdende auto.

die van Porsche Days waren klein, geel, en werd herkend toen ik de camionette van PCF aan 170 voor bij sjeesde richting Le Mans

Deze staat al ruim 12 jaar op mijn 964 !

123

is nochtans een heel oude traditie.

Wie wil er nu in godsnaam een sticker op zijn Porsche……:coolness: 🙄 😯

[quote=”Wout_RS” post=275897]PFB Stickers?[/quote]

allez, misschien bestaat dat nog niet hé…ongetwijfeld zit er wel ergens een designer hier op het forum :)-

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.