Porsche days Francorshamps 2019

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorshamps 2019

• Maker
    Discussie
  • Porsche days 2019 gaan door op 14 en 15 april 2019.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
  • 123

Dat moet bij aankomst geweest zijn, zo rond 11h30-12h of zo?

‘t was mega plezant, ook met niet droge baan goe te doen.
      Op bepaald moment begon de snelheid er wat in te komen en merkte ik dat het scheur ijzer gewoon op onder power op de Raiddillion omhoog aan t driften was en dat voelde gewoon prima aan 😀 niks ooh shit, gewoon karren!

Overigens, geen winderbanden nodig gehad.. de PS2’s zijn warm genoeg geraakt

voorste

achterste

en dat was na het 300 km ritje naar huis, dus al weer beetje genormaliseerd 😀
      2x Spa
      1x Le Mans
      1 x Ring
      Ik gok een goeie 500 km track
      en 10000 km Openbare weg

Goed gereden Stijn!
        Was er zaterdag en zag jouw ‘Pure’ Cayman door de paddock rijden, helaas geen babbeltje kunnen maken.

PFB Stickers?

[quote=”vandamme” post=275878]

aan het eind nog gdpsuz1982 tegengekomen, die pure stickers als herkenning werkten dus :D[/quote]

volgend jaar iedereen van het forum met een PFB sticker ?

123

En er is altijd iemand die VEEL sneller is

123

Als Blauwe vlaggen nie werken

123

Beste ronde inclusief mijn screw-up bij Busstop

123

3m16 uitgehaald, en dat was dan nog met een slippertje at the busstop 😀

Ik denk dak zeker onder de 3m10 kan geraken, maar volgende rondes gele vlag en een nitwit die geen blauwe vlaggen verstond en de een treintje veroorzaakte achterzich.

just rap genoeg op t recht end, en dan als een slak door de bocht..
                    tja, als ik in de bochten moet remmen kan ik weer niet mee met een vol optrekkende 911 natuurlijk.. zo blijf je bezig..

uiteindelijk zwaar uit geremd en half driften voorbij gegaan
                    hij is me dan niet meer kunnen volgen met al het optrekken in de wereld op t recht end kon hij nie mee.

maar tis lastig als je al moet stunten om zoene voorbij te geraken als het gentlemen driving zou moeten zijn.

Ben mijn onboard nog aan het downloaden en processen
                    Maar heb van maat al wat Eay Rouge gekregen

aan het eind nog gdpsuz1982 tegengekomen, die pure stickers als herkenning werkten dus 😀

123

al kleine 20 seconden van yesteryears tijd 3m18 en oneffen.

nu wachten op 2e stint.
                      Steve McQueen was right everything else is just waiting

123

[quote=”PPBoxster” post=275862]Oei, daar staan toch zeker winterbanden onder ;-). ??[/quote]

Mich PS2 🙂

de sneeuw heeft overigens geen enkel moment blijven liggen op de baan.
                        grond te warm

We zijn er klaar voor , sneeuw of geen sneeuw ! Mijn 964 smelt er in alle geval niet van ! We gaan Krokodile en Vandamme eens gaan opzoeken !

Vrijdagavond het weerbericht ng eens bekeken.
                            En gezien dat het ging sneeuwen, dan maar niet afgezakt naar Spa dit jaar 🙁

Oei, daar staan toch zeker winterbanden onder ;-). ??

123

sneeuw maar ze rijden toch wel goe door.
                                morgen ist aan mij

123

tis hier druk maar waar is iedereen van t forum?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.