Porsche days Francorshamps 2019

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorshamps 2019

• Maker
    Discussie
  • Porsche days 2019 gaan door op 14 en 15 april 2019.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
  • 123

bovendien, weer voor maandag ziet er veel beter uit.
      En het heeft in Belgie nogal de neiging om een dag op te schuiven op 4 dagen tijd.
      Voor zondag maak ik me nie al te veel zorgen.

123

het is volgens ik hoor geen kiezen aan.. kalender wordt eerst met wedstrijden gevuld, en dan wat er overschiet is voor PCF.

doe uw piwantjes aan eh krok.

Zaterdag namiddag sta ik een paar uur toegangs control te doen bij de open bar affaire.
        Zondag rij ik terug discovery das pas tegen de noen, dan is de ergste kou al weg.

Het weerbericht voor het weekend van 13 & 14 april ziet er niet zo goed uit in Francorshamps .:bounce:
          Zouden het terug beter ergens eind mei organiseren zoals vroeger. :driver:

123

Ik gok ja op 1e en nee op 2e vraag
            maar misschien is het nee op eerste en ja op 2e

Will cross that bridge when I get there.
            Een haardroger kan al veel doen om sticker lijm te nekken.
            En als ze er maar hoogstens 2 maand opzitten zal de lak ook niet verschillend verkleuren (en silver is al niet gevoelig daarvoor)

Stijn, betreffende die stickers…

die zijn makkelijk verwijderbaar zonder dat er sporen achterblijven ? maar kunnen wel een wasbeurt verdragen ?

123

wat betreft mekaar herkennen en vinden
                Zilvergrijze Cayman met pure stickers langs beide kanten

Volgend jaar zal ik ander 904 Thema doen 😀

bij instructie klikken op NL :je krijgt dan een document met:instructies en bevestiging van uw bestelling,dit printen en meenemen

Ik heb me net aangemeld dat ik zaterdag met de Porsche ga.
                    Normaal moet je dan een uitnodiging krijgen en vertonen aan de ingang.

Op mijn account heb ik enkel een instructie gekregen, is dit voldoende of komt er nog een mailtje na met de definitieve uitnodiging om op te rijden?

123

Er is de secret handshake maar kan het niet zeggen want hij is geheim.

verder is het nog beetje vroeg, maar gewoon de week ervoor gaan we hier wel meer in detail kunnen afspreken denk ik

Eens een andere vraag: ik weet dat dit al eerder is opgekomen maar ik ken het ‘eindverdict’ niet.
                        Ik ga op zondag naar de Porsche days…enig idee hoe ik mensen van het forum (die ik helaas – nog – niet ken) ga herkennen ?

wordt er ergens afgesproken ? pit dichtbij elkaar ?

123

het is een dom basic ding van ijzer of staal.

Waar je het ding het goedkoopst kan vinden is prima

Ik heb er ene extra van ebay gekocht

net nog eens gekeken, 21 euro geleverd.

https://www.benl.ebay.be/itm/PORSCHE-824-911-924-944-986-996-BOXTER-CAYMAN-Towing-Eye-Towing-Hook-Tow-Hook/232747152176?hash=item3630cfb330:g:mF0AAOSwEMxa4Zt6

Das de basic non fancy way (my way)

Of je gaat fancy hip door ene met een Nylon lint te scoren

of met een fancy alu beweegbare

of ene lenen van iemand voor dat weekend. no biggie

Koop ik dat best bij dealer of elders?

123

yep

Is het verplicht trekoog voor en achter te hebben als je wil vrij rijden?

thanks…besteld !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.