Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche days Francorshamps 2019
- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door
Koen Peeters.
-
MakerDiscussie
-
31 oktober 2018 om 09:10
Porsche days 2019 gaan door op 14 en 15 april 2019.
-
MakerDiscussie
-
bovendien, weer voor maandag ziet er veel beter uit.
En het heeft in Belgie nogal de neiging om een dag op te schuiven op 4 dagen tijd.
Voor zondag maak ik me nie al te veel zorgen.het is volgens ik hoor geen kiezen aan.. kalender wordt eerst met wedstrijden gevuld, en dan wat er overschiet is voor PCF.
doe uw piwantjes aan eh krok.
Zaterdag namiddag sta ik een paar uur toegangs control te doen bij de open bar affaire.
Zondag rij ik terug discovery das pas tegen de noen, dan is de ergste kou al weg.Het weerbericht voor het weekend van 13 & 14 april ziet er niet zo goed uit in Francorshamps .:bounce:
Zouden het terug beter ergens eind mei organiseren zoals vroeger. :driver:Ik gok ja op 1e en nee op 2e vraag
maar misschien is het nee op eerste en ja op 2eWill cross that bridge when I get there.
Een haardroger kan al veel doen om sticker lijm te nekken.
En als ze er maar hoogstens 2 maand opzitten zal de lak ook niet verschillend verkleuren (en silver is al niet gevoelig daarvoor)Stijn, betreffende die stickers…
die zijn makkelijk verwijderbaar zonder dat er sporen achterblijven ? maar kunnen wel een wasbeurt verdragen ?
wat betreft mekaar herkennen en vinden
Zilvergrijze Cayman met pure stickers langs beide kantenVolgend jaar zal ik ander 904 Thema doen 😀
bij instructie klikken op NL :je krijgt dan een document met:instructies en bevestiging van uw bestelling,dit printen en meenemen
Ik heb me net aangemeld dat ik zaterdag met de Porsche ga.
Normaal moet je dan een uitnodiging krijgen en vertonen aan de ingang.Op mijn account heb ik enkel een instructie gekregen, is dit voldoende of komt er nog een mailtje na met de definitieve uitnodiging om op te rijden?
Er is de secret handshake maar kan het niet zeggen want hij is geheim.
verder is het nog beetje vroeg, maar gewoon de week ervoor gaan we hier wel meer in detail kunnen afspreken denk ik
Eens een andere vraag: ik weet dat dit al eerder is opgekomen maar ik ken het ‘eindverdict’ niet.
Ik ga op zondag naar de Porsche days…enig idee hoe ik mensen van het forum (die ik helaas – nog – niet ken) ga herkennen ?wordt er ergens afgesproken ? pit dichtbij elkaar ?
het is een dom basic ding van ijzer of staal.
Waar je het ding het goedkoopst kan vinden is prima
Ik heb er ene extra van ebay gekocht
net nog eens gekeken, 21 euro geleverd.
Das de basic non fancy way (my way)
Of je gaat fancy hip door ene met een Nylon lint te scoren
of met een fancy alu beweegbare
of ene lenen van iemand voor dat weekend. no biggie
Is het verplicht trekoog voor en achter te hebben als je wil vrij rijden?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.