Porsche days Francorshamps 2019

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche days Francorshamps 2019

• Maker
    Discussie
  • Porsche days 2019 gaan door op 14 en 15 april 2019.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • 123

webshop open voor al de rest.

Vrijdag nog niet, vorig jaar was dat denk ik ook restricted voor wie op de andere dagen al iets had of PCF leden

iemand die weet wanneer de webshop open gaat ?
        momenteel is de enige info die te vinden is

“MIJN BESTELLING

Kies hieronder het gewenste produkt en bepaal vervolgens de hoeveelheid in uw mandje.
        WEBSHOP CLOSED
        U kunt dit product alleen ter plaatse kopen.”

123

op de website staat er nochtans vrijdag open pitlane in de voormiddag.
          en staat al 13-14 april op te lezen

Maar de webshop is nog niet open, dus helemaal zeker is het nog niet .
          Kheb me lid gemaakt van PCF voor 2019, maar kheb nog niet de volledige inside connectie op dit moment..

@ Godspeed ik denk dat er deze keer op vrijdag niks te doen is.
            Heb mail gekregen van PCF en ze spreken enkel over zaterdag 13/4 en zondag 14/4.

123

discovery was 30 en 45 minuten

Inderdaad, maar voorheen had je op zondag nog een separate categorie voor oude Porsche’s. Was slechts 2 keer 45 minuten, maar daarom net ideaal om oudjes uit te laten tussen leeftijdsgnoten.

123

discovery was voor de classics en voor wie wat rustiger aan wou verkennen

Interessant, ik wist niet dat inschrijving op de dag zelf mogelijk was.

Jammer dat de Classic categorie er niet meer was afgelopen jaar. Ga nu misschien op vrijdag zo’n begeleide sessie meerijden om Spa wat beter te leren kennen.

Ik kom ook weer af Krok en Stijn net als vorig jaar 1 of 2 dagen weet ik nog niet !

Hey Stijn ik doe normaal altijd sport .
                        Vorig jaar ter plaatse ingeschreven en op zaterdag was sport al volzet, vandaar discovery moeten nemen.
                        Dit jaar schrijf ik me weer ter plaatse in, ik wacht het weer af daar het zeer vroeg op het jaar is.

123

hotel geboekt voor Zaterdag op Zondag

En kheb ondertussen mijn upper rpm pk’s terug gevonden
                          Welke series doe jij krok? weer discovery?

Wij zijn er van vrijdag namiddag hotel is geboekt. :happydance:

123

Normaal ga ik dit jaar de zondag gaan… ivm agenda van een maat die mee wil

Just Stijn het is het weekend van 13 en 14 April. :up:
                                Heeft volgens PCF te maken met de race kalender van volgend jaar.
                                Is inderdaad zeer vroeg dit jaar maar dat gaat ons niet tegenhouden hé. :driver:

123

13 en 14 april , niet 14-15

beetje meh, weer een week vroeger op t jaar. Aan dit tempo gaan we binnen 10 jaar Porsche days met Kerst krijgen
                                  En misschien ben ik dan bijgelovig, maar op de 13e gaan lopen circuit rijden… :think:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.