Porsche days in Spa?

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche days in Spa?

• Maker
    Discussie

• 123

Kan er mij iemand zeggen of de family day op de Porsche days interessant is als eerste kennismaking met circuit?

Heb een 2007 Cayman, ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om al meteen naar “De Ring” te rijden om daar tussen alle fanatiekelingen in hun DRT en alle drukte een paar toertjes te rijden. Lijkt me een hoge learning curve en tis een end rijden..

Maar 3 toertjes Spa , het is niet zover en vermoedelijk minder gejaagd?
      voor 150 euro, is it worth it?

Of is het te rustig om goed te zijn?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • 123

wie is fb en wie is lds?

[hide]Vind het maar wat raar van FB en LDS ! Krijg daar zo ne hele reutemeteut van rechtzaak blablabla, uitspraak in Mei, blablabla, maar niks, geen enkel woord over de kern van de zaak. Waarom mailen ze dan vraag ik me af. Gewoon om de andere partij stokken in de wielen te steken ?

Bovendien is die FB dan nog een major assh*le vind ik. Als ik hem in het verleden meermaals contacteerde over lidmaatschap van de club vond meneer het blijkbaar onder zijn stand om me te antwoorden. Maar nu wel mijn email adres gebruiken om zijn shit te spammen. Wel FB, als je toen niet kon antwoorden, dan interesseert uw BS me nu ook niet. The nerve on that guy … tssss …

Soit, een dag later kreeg ik hetzelfde van LDS.

Wat is er juist aan de hand PJ, want uit de mails kon ik dat niet opmaken ! En het zet heel het gebeuren wel in een kwalijk daglicht !
          [/hide]

De Porsche Days gaan zeker en vast door.
            Ik heb al meerdere vergaderingen met het bestuur PCF gehad – de laatste nog afgelopen zondag!
            LDS tracht iedereen af re schrikken….

123

ik zou toch hopen dat het door gaat aangezien ze gisteren gewoon mijn geld aanvaardden voor het evenement en er ook bevestigden.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die Porsche Days ? Gaat dat nog door ? Heb een mail gehad van zowel FB als LDS en er schijnt juridische ambras te zijn omtrent het evenement ?
                Weet iemand hier meer over ? PJ ?

123

Bon, heb de family 3 laps besteld en betaald.
                  We zien wel..

Vorig jaar reed in in de Classic, een groep die helaas niet meer bestaat, was dacht ik 350 euro voor twee keer 45min op zondag.
                    Wat ze nu aanbieden is oftewel teveel track time (met waarschijnlijk echte pistards in modern materiaal aan hogere snelheid) of te weinig voor mij. Jammer…

123

Dus dit is nieuw, daarmee dat ik er geen youtube van vond.

de parade was iets van 400 auto’s dacht ik, en stapvoets bijna. voor 20 euro

hoe beperkt spreken we dan? 150 euro : 60 auto’s?

Beste

Family Day, is een nieuw concept. 150 euro voor een paar toertjes achter een Pace car – met een beperkt aantal deelnemers, ZONDER in de file te staan! Dit ter kennismaking. En alleen op zaterdag.
                        Op zondag is er de parade – waar men met een groot aantal op het circuit zit en mogelijk in de file staat. De opzet van beiden is totaal verchillen!

123

Of is die Rally de moeite? toer buiten circuit, maar gaan ze dan vermoedelijk ook wel eens een rondje doen?

123

[quote=”Krokodile” post=250469]Voor 150 € in de file staan, kan je elke dag gratis op de E40.
                            Beter inschrijven in de Discovery serie als eerste kennismaking. :driver: :driver:
                            Wij zijn zaterdag en zondag. :drink: :drink:[/quote]

Dat was beetje wat ik wil vermijden, de video’s op youtube, maar ik dacht waren allemaal van de parade op zondag.. Dus de Family day 3 toertjes is ook zo traag???

Discovery is dan wel een stuk duurder, 600 euro, ik zou gewoon eens een toertje of 3 willen doen ipv een uur lang amateur racer uithangen

Voor 150 € in de file staan, kan je elke dag gratis op de E40.
                              Beter inschrijven in de Discovery serie als eerste kennismaking. :driver: :driver:
                              Wij zijn zaterdag en zondag. :drink: :drink:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.